Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، روز گذشته (شنبه) در سومین جلسه رسیدگی به این پرونده آخرین دفاعیات «دومان سهند» متهم ردیف اول این پرونده اخذ شد.

امروز نیز به اتهامات ۳ نفر دیگر از متهمان پرونده دومان توکان رسیدگی می‌شود.

این پرونده 5 متهم دارد که یکی از آنها متواری است.

بر اساس کیفرخواست صادره، متهمان این پرونده در قالب شرکت سرمایه گذاری، 150 میلیاردتومان از سرمایه مردم را صرف کارهای شخصی خود کرده اند و این در حالی است که قرار بوده سرمایه های مردم در مسیر توسعه گردشگری، تاسیس اماکن تفریحی، هتل و رستوران هزینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گردش مالی متهم دومان سهند مدیرعامل این شرکت بالغ بر 500 میلیاردتومان بوده است.

این پرونده 186 شاکی دارد که شکایات همه آنها اخذ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرمایه سرمایه گذاری گردشگری برنا دومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۱۰ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه مردم استان سمنان

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور گفت: ۱۰ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه مردم در استان سمنان با آغاز به کار مجدد این ۲۰۱ واحد راکد، مجددا احیاء شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید امیرحسین مدنی، امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در جشن احیا ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی استان سمنان با حضور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، اظهار کرد: ۱۰ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه مردم در استان سمنان با آغاز به کار مجدد این ۲۰۱ واحد راکد، مجدداً احیا شد.

وی افزود: امیدواریم در سال جدید که مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم است، کارنامه موفق‌تری را در راستای حمایت از تولیدی ارائه دهیم.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: احیای کارخانه کاشی هفت آسمان (سمند سابق) که ۱۲ سال تعطیل بود و ۲۰۱ واحد احیا شده در استان سمنان بالغ بر چهار هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی جدید را فراهم کرد.

مدنی تصریح کرد: با آغاز به‌کار بالغ بر هشت هزار واحد تولیدی راکد در سطح کشور، ۱۹۵ هزار شغل ایجاد شد و ۲۵۰ همت سرمایه مردم را نیز احیا کرد.

کد خبر 745722

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد| قسامه چیست و چطور با ۵۰ قسم یک نفر قصاص می شود؟
  • احیای ۱۰ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه مردم استان سمنان
  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان