Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-18@04:12:54 GMT

محبوب‌ترین آیفون؛ XR

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۱۲۰۶

محبوب‌ترین آیفون؛ XR

ایتنا - به نظر می‌رسد که آیفون ارزان قیمت و مقرون بصرفه ایکس‌آر از محبوبیت و استقبال بیشتری نسبت به دو پرچمدار دیگر اپل بخصوص آیفون ایکس‌اس برخوردار شده است.

با گذشت تقریبا شش ماه از زمان رونمایی سه مدل جدید از آیفون های مدل ۲۰۱۸ که نسخه ارزان قیمت و مقرون به صرفه آن آیفون ایکس‌آر نام دارد، تازه ترین آمارهای فروش نشان می‌دهد که این گوشی از دو مدل پرچمدار دیگر یعنی آیفون ایکس اس و آیفون ایکس‌اس مکس بیشتر به فروش رفته است که این به وضوح نشان دهنده محبوبیت و استقبال بی نظیر کاربران از نسخه ارزان قیمت و مقرون بصرفه گوشی های جدید آیفون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 تقریبا می‌توان گفت آیفون ایکس آر تمامی قابلیت‌های دو نسخه دیگر را دارد و یکی از بزرگ‌ترین دلایلی که موجب کاهش قیمت تمام شده و نهایی آن نسبت به دو آیفون دیگر شده، بهره‌گیری از نمایشگر ال‌سی‌دی بجای اولد است. البته آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس به قابلیت دیگری، پشتیبانی از دو سیم‌کارت فعال، نیز مجهز هستند که موجب می‌شود بسیاری از کاربران و علاقمندان در سراسر جهان که تاکنون تنها به دلیل عدم پشتیبانی آیفون از دو سیم‌کارت، گوشی‌های اندرویدی روی آورده بودند، به سمت خریداری این آیفون‌های جدید جذب شوند. آیفون ایکس آر ( iPhone XR) که برای جایگزینی آیفون ۸ و ۸ پلاس معرفی شد، با قیمت حداقل ۷۴۹ دلار  و حداکثر ۸۹۹ دلار به فروش رسیده است.

بر اساس گزارش وب سایت the verge، این آمارها همچنین پیش‌بینی تحلیلگران محصولات اپل همچون مینگ چی کو، را تایید کرده که پیشتر برآورد کرده بودند انتظار می‌رود که آیفون ارزان‌قیمت و مقرون به‌صرفه از دو پرچمدار دیگر فروش بالاتر و موفقیت آمیزتری را تجربه کند. آنها همچنین پیش بینی کرده بودند که آیفون ایکس آر، ۵۵ الی ۶۰ درصد از میزان فروش آیفون‌های اپل را از آن خود خواهد کرد.

هرچند که این خبر با گزارش دیگری که قبلا منتشر شده بود و نشان می‌داد که اپل سفارش تولید گوشی‌های ارزان قیمت و مقرون به صرفه خود موسوم به آیفون ایکس‌آر را ۱۰ الی  ۳۰ درصد کاهش داده است که این امر نیز تحت تاثیر عوامل و مولفه‌های متعددی نظیر کاهش نرخ رشد اقتصاد جهانی، بحران‌های اقتصادی، رکود بازارهای مصرف در کشورهای مختلف از جمله چین و همچنین جنگ تجاری میان چین و آمریکا بوده است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اپل آیفون XR اپل آیفون موبایل گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۱۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیفون SE4؛ قابلیت‌های آیفون 15 با قیمت مناسب

ایتنا - هرچند آیفون SE4 احتمالا به زودی عرضه نخواهد شد اما گزارش ها از ویژگی های احتمالی دستگاه حاکی آن است که موبایل مذکور عناصری از چند آیفون دیگر را در خود خواهد داشت.
نگوین فی هونگ یک کدنویس مستقل در پلتفرم ایکس این اطلاعات رامنتشر کرده و مدعی است بخش جلویی آیفون SE4 مشابه آیفون ۱۳ و همراه قابلیت فیس آی دی خواهد بود. چنین طراحی بدان معنا است که نمایشگر دارای یک بریدگی است که اکنون در آیفون های جدیدتر منسوخ شده اما دستگاه نسبت به آیفون SE 2022 که در جلوی صفحه قابلیت تاچ آی داشت، پیشرفته تر خواهد بود.

به گزارش ایتنا از مهر، در پشت آیفون SE4 یک دوربین تک لنزی مشابه آیفون XR وجود خواهدشت که حسگر ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX503 است. در حال حاضر این حسگر از حالت سینماتیک ۱۰۸۰ پیکسل،Deep Fusion، عکاسی هوش مصنوعی، حالت پرتره و Deep Fusion خواهد بود اما حالت شب در این دستگاه عرضه نمی شود.

همچنین تراشه A16بیونیک در SE4 به کار می رود که در آیفون ۱۵ نیز به شمار می رود. یک نمایشگر ۶.۱ اینچی او ال ای دی با رفرش ریت ۶۰ هرتز ، همراه ۶ گیگابایت RAM و ۱۲۸ یا ۲۵۶ مگابایت حافظه داخلی داخل آیفون ارزان قیمت SE4 به کار خواهد رفت. وزن این دستگاه با ابعاد ۱۴۸.۵ در ۷۱.۲ در ۷.۸ میلیمتر ۱۶۶ گرم خواهد بود.

البته به نظر نمی رسد هونگ از ظرفیت باتری اطمینان ندارد اما برخی منابع مدعی شده اند دستگاه با باتری ۳۲۷۹ میلی آمپری ارائه خواهد شد که نسبت به باتری ۲۰۱۸ میلی آمپری SE 2022 بسیار بهبود یافته است.

در حال حاضر شایعاتی مبنی بر آن وجود دارد که آیفون SE4 احتمالا تا ۲۰۲۵میلادی رونمایی نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ گران شد یا ارزان ؟
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • آیفون SE4؛ قابلیت‌های آیفون 15 با قیمت مناسب
  • آیفون SE4 ارزان قیمت با ویژگی آیفون ۱۵ عرضه می‌شود
  • با این مواد ارزان‌قیمت سلامت شوید
  • کاهش ۱۰ درصدی فروش آیفون
  • قیمت سکه و طلا باز هم ریخت/ سکه ۱.۶ میلیون تومان ارزان شد