Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین خط تولید پایه‌های چدن نشکن توزیع برق و روشنایی با حضور معاون اول رئیس جمهور در کاشان به بهره برداری رسید. ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ استانها نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، اسحاق جهانگیری امروز در جریان سفر به شهرستان کاشان با حضور در شرکت هامون نایزه، اولین خط تولید پایه های چدن نشکن توزیع برق و روشنایی را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اول رییس جمهور در بازدید از بخش های مختلف این واحد صنعتی با توضیح مهندسان و مدیران این شرکت در جریان روند تولیدات این شرکت قرار گرفت. 

شرکت هامون نایزه با تولید 53 هزار اصله پایه چدن نشکن توزیع برق در سال گام مهمی در راستای بهبود کیفیت، کارکرد و مقاوم سازی شبکه توزیع برق کشور برداشته است. 

معاون اول رئیس جمهور واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان را افتتاح کردپروژه تصفیه‌خانه فاضلاب کاشان با حضور جهانگیری به بهره‌برداری رسیدجهانگیری: 2 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در کاشان افتتاح می‌شود

این شرکت توانسته با همکاری متخصصان داخلی با تولید این پایه ها، انحصار تولید این محصول را که تا پیش از این در اختیار کشور آمریکا بود، خارج کند و از این پس ایران بعنوان دومین کشور تولید کننده پایه های چدن نشکن توزیع برق در جهان شناخته می شود. 

خط تولید پایه های چدنی توزیع برق با 50 میلیارد تومان سرمایه گذاری در این شرکت به بهره برداری رسیده و حدود 500 نفر به طور مستقیم در این واحد صنعتی مشغول به کار شده اند.

انتهای پیام /ع

R7845/P/S6/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی در این جلسه با ارائه گزارش از وضعیت آبی روستای آغبلاغ ولدیان اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه وضعیت آب شرب این روستا ارتقا یافته و شاهد برقراری آب پایدار در روستای آغبلاغ ولدیان خواهیم بود.

در ادامه جلسه با حضور سرپرست معاونت بهره برداری شرکت و پیمانکار و مشاوره پروژه از خط انتقال روستای آغبلاغ ولدیان بازدید و تحویل موقت شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی شد.

شایان ذکر است؛ روستای آغبلاغ ولدیان با ۲۰۵ خانوار و ۶۸۰ نفر جمعیت از روستا‌های عشایری شهرستان خوی بوده و پروژه مذکور توسط اداره عشایر اجرا شده و بهره برداری و نگهداری این خط انتقال بر عهده شرکت آب و فاضلاب است.

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۲۰۵ چاه غیرمجاز در مازندران
  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • دلایل عدم‌ تجاری‌سازی کیت‌های‌ تشخیصی بر پایه DNA