Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی هلال احمر فارس کامبیز قهرمانی با اشاره به اینکه پس از حادثه آتش‌سوزی در مدرسه اسوه حسنه زاهدان، رئیس جمعیت هلال‌احمر بر ورود این نهاد مردمی برای کمک به حل این مشکل تاکید کرد، افزود: پس از این دستور، دبیرکل و خزانه‌دار جمعیت، برای بررسی میدانی و  هماهنگی با آموزش و پرورش استان به منطقه سفر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر این اساس هلال‌احمر مقدمات تجهیز تمام مدارس ابتدایی فاقد سیستم گرمایشی استاندارد این استان را فراهم کرد و تهیه گزارش‌های کارشناسی درباره وضع مدارس و نوع سیستم گرمایشی مورد نیاز آنها، آغاز شده است .

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان فارس یادآور شد: پس از انتشار اخباری از ورود جمعیت هلال‌احمر به این موضوع، تعداد زیادی از هموطنان، خیران و هنرمندان در تماس با جمعیت هلال‌احمر خواستار مشارکت در این زمینه شده‌اند.

قهرمانی گفت: تامین و تجهیز تمام مدارس پیش‌دبستانی و دبستان‌های سیستان و بلوچستان نیازمند عزم ملی است، لذا جمعیت هلال‌احمر درقالب طرح «ققنوس» و اعلام فراخوان، زمینه را برای همیاری تمام هموطنان در تامین این وسایل گرمایشی فراهم کرد تا با حمایت مردمی دیگر شاهد رخداد این حوادث ناگوار نباشیم .

برابر اعلام معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس، هموطنان برای همیاری در این طرح می‌توانند به روبیکا، بخش دنیای احسان مراجعه کرده یا با شماره‌گیری #۱۱۲۷۸۰شریک این احسان شوند.

کد خبر 4511477

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستم گرمایشی مدارس شیراز هلال احمر فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان


سیدمحمد مهدی سجادی گفت: از ۲۸ فروردین ماه، ۱۳ شهرستان و ۱۵۹ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این مدت ۱۱۰ تیم عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در قالب ۶ هزار و ۳۷۷ خانوار متأثر امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر ۲ هزار و ۲۹ نفر از متاثرین را اسکان اضطراری دادند و برای سرنشینان ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب عملیات رهاسازی انجام شد.

وی بیان کرد: در این مدت سه هزار و ۵۰۱ کیلوگرم نایلون پوششی،سه هزار و ۵۴۱ تخته پتو، یک‌هزار و ۹۹۱ تخته موکت، ۹ هزار و ۲۸ بطری آب معدنی و در مجموع پنج هزار و ۶۵۵ بسته غذایی توسط امداد هوایی و زمینی با حضور تیم‌های عملیاتی هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.

سجادی از هموطنان عزیز خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟
  • پیکر دو فرد غرق‌شده در سیلاب بلوچستان پیدا شد
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • امدادرسانی به بیش از ۶‌ هزار خانوار سیل‌زده +فیلم
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان