Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-عضو شورای مرکزی خانه احزاب گفت: رقم ۲ میلیارد تومانی که به خانه احزاب اختصاص داده شده برای سال ۹۶ است و هنوز بودجه ۹۷ واگذار نشده است.

حسین کنعانی مقدم رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب در پاسخ به این سوال«چرا فقط بودجه سال ۹۶ به خانه احزاب تزریق شد؟»، گفت: این ۲ میلیارد، مال سال ۹۶ بود و هنوز بودجه ۹۷ را واگذار نکردندو همچنان در حال پیگیری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بودجه سال ۹۸ باید قاعدتا بودجه احزاب دیده شده باشد و پیگیری کردیم که این کار انجام شود.

عضو شورای مرکزی خانه احزاب همچنین در پاسخ به این سوال که آیا پس از برگزاری مجمع عمومی، ریاست خانه احزاب به اصولگرایان واگذار می شود؟، گفت: بله- براساس توافقی که قبلا انجام شده بود تصمیم گرفته شد ریاست دوره ای باشد و در هردوره یک نفر از سه جریان اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل ریاست را برعهده خواهند گرفت و در دوره جدید(دوره هفتم)مجددا خانه احزاب در اختیار اصولگرایان قرار خواهد گرفت.

کنعانی مقدم در پاسخ به این سؤال که آیا از ریاست اصلاح‌طلبان در خانه احزاب راضی بودید؟، افزود:همه دوستان متناسب با شرایط و امکاناتی که در اختیار داشتند فعالیت کردند ازاین‌رو هر سه نفر موفق بودند پایه‌های خانه احزاب را مجدداً بنا کنند اما اینکه آیا خانه احزاب توانسته مأموریت خود را درباره مسائل صنفی احزاب، تضارب آراء ایجاد وحدت و همدلی و مشارکت سیاسی احزاب در مسائل مختلف کشور انجام دهد باید بگوئیم هنوز فاصله زیادی داریم.

وی خاطرنشان کرد:غفوری فرد در شرایطی رئیس شد که تازه خانه احزاب شکل‌گرفته بود و سختی‌های خود را داشت چراکه خانه احزاب مجدداً شروع به کار کرد و در آن مقطع تلاش خود را برای تثبیت خانه احزاب و در اختیار گذاشتن مکان اختصاصی خانه احزاب اختصاص داد؛ در دوره ریاست اعتدال‌گرایان در خانه احزاب هم حشمتیان نیز شاهد برگزاری مجامع و همایش‌های فصلی و آغاز به کار خانه احزاب در سراسر کشور بودیم.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۱۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عبدالحسینی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بویراحمد با موضوع ازدواج و تحکیم خانواده افزود: محرومیت‌های استان ما نسبت به کشور بیشتر است و سه هزار نفر از جوانان ما در صف پرداخت وام ازدواج هستند.

وی بیان داشت: به دلیل مرکزیت شهرستان بویراحمد، بخش قابل‌توجهی از جمعیت، جوان استان و موضوعات مبتلا به جوانان در این شهرستان است اما در تقسیم و تخصیص بودجه و اعتبارات به این امر توجه نمی‌شود.

عبدالحسینی تصریح کرد: ۱۹ خرداد ماه شروع هفته ازدواج است و بهانه‌ای برای اینکه تمرکز بهتری بر روی فرآیند ازدواج داشته باشیم.

وی افزود: ما در حوزه جوانان شش موضوع اصلی ازدواج، اشتغال، هویت دینی و ملی، نشاط اجتماعی، مسائل اجتماعی و مسکن را داریم.

عبدالحسینی اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائل در حال حاضر مسئله ازدواج جوانان است که با پرداخت تسهیلات، مشکلات در این راستا کمتر می‌شود اما بعضی از بانک‌های ما در پرداخت تسهیلات ازدواج کم کاری می‌کنند در صورتی که بودجه برای این امر بودجه مشخصی است.

کد خبر 6087725

دیگر خبرها

  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • حمایت خانه احزاب استان گلستان از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه