Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی دادمان «دستیار ارشد» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در ساختمان شهید نواب سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه همه مطالبی که در این جلسه بیان می‌شود، تمام فعالیت‌های سازمان در این زمینه نیست، گفت: برخی از برنامه‌ها باید به‌صورت ملی و با هماهنگی تمامی مؤسسات تابع سازمان تبلیغات اسلامی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از برنامه‌ها هم در استان‌ها و از طریق مدیران کل تبلیغات اسلامی استان‌ها پیگیری می‌شود.

دادمان بابیان اینکه محتوای مناسبی برای پاسداشت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی توسط ستاد مرکزی تهیه و تبیین شده است، گفت: قرار است با سخنرانان و منبری‌های مؤثر و هم‌چنین مداحان و شعرای برجسته کشور در مورد این محتوا، جلساتی گذاشته شود تا نسبت به این محتوای تهیه‌شده آگاهی پیدا کنند.

«دستیار ارشد» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به این مطلب که محورهای انتخاب‌شده در برنامه‌های دیگر هم پژواک دارند، اضافه کرد: انتقال این محتوا به مردم باید باعث یک هم‌افزایی ملی شود و مطلب اصلی این است که چگونه می‌توانیم این پیام را در گستره ملی پژواک دهیم تا صدای این پیام بلندتر شنیده شود تا پیام برای مردم کاملاً محسوس و در جامعه تأثیرگذار باشد.

دادمان با اشاره به اینکه برنامه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دو اصل مهم دارد، ادامه داد: اصل اول قواعد اجرا کردن برنامه‌هاست که در واقع قواعد کار در دوره جدید است. اصل دوم هم محتوایی است که قرار است با اجرای این برنامه‌ها منتقل شود که این محتوا به طور کامل به مدیران استان‌ها ارائه‌شده است.

دادمان در ادامه بابیان اینکه این روش به‌زودی به‌صورت یک ابلاغیه از طرف رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برای همه مدیران کل تبلیغات اسلامی استان‌ها ارسال می‌شود، گفت: این ابلاغیه شامل دو بخش است؛ یک اصل ابلاغیه که به نوع و روش اجرای برنامه‌ها و پیوستی‌است که به تشریح محتوای امور می‌پردازد.

«دستیار ارشد» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مخاطبان این برنامه‌ها را به سه دسته تقسیم کرد و گفت: چهل درصد توان اجرایی ما باید در حوزه مخاطبین خاص که می‌توانند جامعه را حرکت بدهند، اختصاص یابد. البته ما نباید خودمان را به این اقشار تأثیرگذار محدود کنیم. چهل درصد توان هم برای مخاطب جوان و نوجوان قرار دهیم و بیست درصد نیز برای مخاطب عمومی اختصاص یابد.
وی با بیان اینکه برنامه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برای سازمان تبلیغات یک مانور است، ادامه داد: بهمن‌ و اسفند ۹۷ اوج فشار کار سازمان تبلیغات اسلامی است، انتظار ما این است که این روند را تا ۱۲ فرودین سال بعد ادامه دهیم تا پیام به جان مخاطب بنشیند.

دادمان با اشاره به اینکه برای گردآوری و تهیه این محتوا تلاش بسیاری انجام شده است، گفت: مهم‌ترین اتفاقی که افتاده تلاشی بوده تا یک ادبیات خاص برای انتقال این پیام شکل بگیرد که به کمک این ادبیات یک تصویر در ذهن مخاطب ساخته خواهد شد و ان‌شاءالله با این تصویر مخاطب حرکت خواهد کرد. و به کمک آن مردم گرفتار چالش‌های روزمره و چالش‌هایی که دشمن برای آن‌ها می‌سازد نخواهند شد.

«دستیار ارشد» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بابیان اینکه قرار است چهار کتابچه محتوایی به‌زودی بین مدیران استان‌های سازمان تبلیغات توزیع شود، ابراز داشت: تعدادی هم تولیدات پشتیبان از قبیل موشن‌گرافی با محتوای سخنان رهبر معظم انقلاب، نماهنگ، پوستر، سرود و.. در حال آماده سازی است. در حوزه مستند هم آثاری در حال اجراست.

دادمان با اشاره به اینکه تلاش مستمری انجام شده تا برای استان‌ها با توجه به نیازشان، استاد فراهم شود، ادامه داد: مدیران سازمان تبلیغات در استان‌ها و روحانیون مستقرمان باید به‌صورت عملیاتی در میدان باشند. روحانیون مستقر در تمامی نقاط کشور به سراغ مردم بروند و به تبیین و صحبت کردن در مورد انقلاب اسلامی بپردازند، بنا داریم که محتوای آماده‌شده به بدنه فعال و تأثیرگذار سازمان تبلیغات اسلامی برسد و سپس به مردم منتقل شود.

دادمان در پایان سخنانش تصریح کرد: باید بر آینده روشن انقلاب اسلامی و همچنین افول استکبار و امریکا توجه ویژه‌ای داشت، این دو مورد در کنار هم تأثیرگذار خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان تبلیغات قرآن احادیث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت تبلیغات اسلامی مازندران از پاسخ کوبنده به صهیونیسم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، متن بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران به شرح زیر است

بسم رب الشهداء و الصدیقین
«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ» (بخشی از دعای افتتاح)
ستایش خدای را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است.

به فضل خداوند متعال و عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و در عصر رهبری و زعامت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای فرمانده کل قوا، با دست توانمند فرزندان و سربازان انقلاب اسلامی ایران عزیز، شب گذشته پاسخ کوبنده و غرور آفرین سپاه پاسداران مقتدر و ارتش با صلابت ایران اسلامی، قلب مسلمانان و آزادیخواهان در سراسر جهان را شاد و دنیای استکبار را در سیاهی و تحیر فرو برد.

بی شک این پاسخ کوبنده که وعده آن را امام خامنه‌ای عزیز در روز‌های قبل، به همه دنیا اعلام کرد نشان از اقتدار، پیشرفت و دست برتر سامانه‌های موشکی و هوافضای جمهوری اسلامی #ایران است که نتیجه سال‌ها مجاهدت و تلاش بی وقفه سربازان و فرماندهان بزرگ این سرزمین است که در سال‌های متمادی سختِ تحریمی به آن دست پیدا کرده ایم.

این اقتدار را مدیون رشادت‌ها و خون‌های بر زمین ریخته مردانی هستیم که نام آشنای آنها این روز‌ها قلب‌های ما را به سمت #ایمان حقیقی و الهی هدایت می‌کند.

سازمان تبلیغات اسلامی مازندران و مجامع مردمی وابسته به همراه مردم غیور و ولایتمدار دیار علویان ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت از جمله سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، شهید احمد متوسلیان، پدر موشکی ایران شهید تهرانی مقدم و همه شهدای مقاومت، حمایت قاطع خود را از پاسخ شایسته‌ی ایران اسلامی به اسرائیل غاصب و جنایتکار اعلام می‌دارد.

دیگر خبرها

  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد
  • تجمع اردستانی‌ها در حمایت از اقدام سپاه + فیلم
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز
  • ملت ایران مراقب تبلیغات رسانه‌ای دشمن باشند
  • حمایت تبلیغات اسلامی مازندران از پاسخ کوبنده به صهیونیسم
  • برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت شهید موذن در بیرجند
  • واکنش رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به حمله ایران علیه مواضع رژیم صهیونیستی
  • وظیفه امروز مومنین عالم تشخیص راه حق و جهاد در این مسیر است