Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در سیستان وبلوچستان از تجلیل آستان قدس رضوی از خانواده 3 شهید مدافع اسلام ناب محمدی در استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دادخدا خدایار در گفتگو با عصرهامون اظهار کرد: همزمان با بزرگداشت مقام حضرت زینب(س) و روز پرستار، کانون خادمیاران شهدای رضوی در شهرستان زاهدان فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: خانواده های شاهد و ایثارگر که به فعالیت های فرهنگی و مذهبی علاقه دارند می توانند عضو کانون خادمیاران رضوی بشوند و ضمن خدمت رسانی به مردم از توفیق خادمی در مشهد مقدس نیز بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: علاقمندان می توانند با ورود به سایت خادمیاران رضوی و یا مراجعه حضوری به دفتر نمایندگی آستان، مراحل ثبت نام خود را انجام داده و پس از تایید از سوی دفتر و انتخاب عرصه خدمتی، فعالیت های خود را آغاز کنند.

وی تصریح کرد: در این برنامه که به مناسبت روز پرستار برگزار شد از خواهران شهیدان محسن خزایی، کیانی و شیبک که جزو شهدای مدافع اسلام ناب محمدی هستند تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است تعداد 300 بسته متبرک رضوی نیز در میان حاضران توزیع شد.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران آذربایجان غربی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری "کنگره ملی شهدای غریب در اسارت" آذربایجان غربی گفت: با رویکرد مردمی سازی فعالیت‌های بنیاد شهید در نظر داریم تشکل‌های جامعه ایثارگری را تقویت کرده و افزایش دهیم و در حال حاضر پنج تشکل ایثارگری در استان فعال است.

 حجت الاسلام داوود میرزایی  افزود: آذربایجان غربی از استان‌های برجسته در انجام فعالیت‌های فرهنگی است که در صحنه‌های مختلف هم حضور دارند.

وی از انجام تمهیدات برای برگزاری کنگره استانی شهدای غریب در اسارت آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، مهمترین هدف برگزاری این همایش است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری این کنگره شناسایی و معرفی این شهداست و تولید سند و مستند از یادواره‌های شهدا از جمله برنامه‌هایی است که در این راستا اجرایی می‌شود.

حجت الاسلام میرزایی با بیان اینکه شهدای اسارت در مظلومیت به شهادت رسیده اند، گفت: این کنگره با دستور رییس جمهور آغاز شده و در تمامی استان‌ها هم یادواره استانی تعریف و پیشتر در استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه شهدا در اوج معنویت، عرفان و معرفت بودند، افزود: وظیفه امروز ما در برابر شهدا، حفظ و ترویج فرهنگ شهدا و حرکت در مسیر آرمان‌های شهیدان است تا در قیامت شرمنده آنان نشویم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است، اظهار کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد که ادامه‌دهنده مسیر شهدا باشیم.

"کنگره ملی شهدای غریب در اسارت" قرار است در تیرماه سال جاری برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی