Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان بررسی برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران در شورای شهر، حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران نسبت به خودداری از درج نام ری در یکی از مواد این لایحه و تنها اکتفا کردن به نام شهر تهران، اظهار کرد: ما شورای شهرری، تهران و تجریش هستیم و نباید تنها به نام تهران اکتفا می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن که این درخواست خلیل‌آبادی از سوی ریاست شورا مورد توجه کافی قرار نگرفت، به قصد خارج شدن از صحن شورا از جای خود برخواست که با ممانعت علی اعطاء سخنگوی شورای شهر تهران دوباره در جای خود نشست.

هاشمی رئیس شورای شهر تهران که متوجه دلخوری خلیل‌آبادی شده بود، خطاب به او گفت: یک سیاست‌مدار حرفه‌ای قهر نمی‌کند.

از سوی دیگر حجت نظری با لحنی کنایه‌آمیز که به نظر آمد منظورش قهر هاشمی در پی مجادله با سالاری در جلسه گذشته شورای شهر بوده است، گفت: او از رئیس خود تبعیت می‌کند.

در ادامه رئیس شورای شهر تهران گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی علی‌رغم اینکه در انتخابات رأی نمی‌آورد، دوباره در انتخابات شرکت می‌کرد و حالا من به آقای خلیل‌آبادی فرصت می‌دهم که اگر سخنی علیه آقای رسولی دارد، بگوید.

در نهایت خلیل‌آبادی با بیان اینکه من کم‌حرف هستم و نمی‌خواهم وقت شورا را بگیرم، افزود: از آقای رسولی که در وزارت کشور بوده، تعجب می‌کنم که چقدر تصمیمات کشوری را قبول ندارد.

وی گفت: شهرداری یک واحد مصوب تصمیمات کشوری است و در سال 92 که قالیباف و احمدی‌نژاد می‌خواستند برای آن شهردار مستقل انتخاب کنند، بخاطر این بود که در قانون اساسی قید شده هر شهر و روستا که دارای جمعیتی بیش از 20 خانوار است، باید شورای داشته باشد و شهرری تنها جایی است که از این قانون مستثنی شده است و در این مدت با یک کاکائو ما را خام کردید تا ما حوزه انتخابیه بنویسیم.

خلیل‌آبادی خاطرنشان کرد: چرا مانند دوره قاجار که اسم خانم‌ها را نمی‌آوردند، شما از آوردن نام شهرری خودداری می‌کنید که در نهایت هاشمی قول داد، این موضوع در جلسه هم‌اندیشی پیگیری شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران از افتخارات کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی احدی صبح امروز چهارشنبه ضمن بازدید دومین کاروان راهیان نور قهرمانان ورزش که با حضور ملی‌پوشان و نخبگان ورزشی کشور در یادمان شلمچه برگزار شد، اظهار کرد: شهدایی که لحظه به لحظه اینجا بودند و با تمام وجودشان از این سرزمین دفاع کردند به این دلیل بوده که پرچم جمهوری اسلامی ایران روی زمین نیفتد، شما ورزشکاران نیز این پرچم را در قله‌های بزرگ دنیا روی دست گرفته و باعث افتخار کشور شده‌اید.

وی خطاب به ورزشکاران بیان کرد: شما به خاطر بزرگی این پرچم از جان خود مایه گذاشته و افتخار آفریدید؛ لذا مطمئن هستم که شهدا خوشحال هستند که اشخاصی در این مکان حضور پیدا کردند که برای بالا بردن پرچم ایران مثل شهدا از همه وجودشان هزینه کردند.

مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان افزود: شما ورزشکاران یک عمر زحمت کشیدید و تلاش کردید تا پرچم ایران بالا و دل مردم شاد باشد.

حجت الاسلام احدی خطاب به ورزشکاران گفت: به خانه خودتان خوش آمدید، شما در این نقطه با شهدا اشتراک ویژه‌ای دارید چرا که همه شما برای این پرچم افتخار آفرینی کردید؛ لذا یک همبستگی ویژه‌تری با شهدا دارید.

وی عنوان کرد: شهدایی که اینجا هستند از همه دارایی و جان خود گذشته‌اند، اینجا شخص یا اشخاصی قدم گذاشته و خونشان روی زمین ریخته شده که می‌توانند برای امثال ما کار خدایی کنند.

کد خبر 6087466

دیگر خبرها

  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • کاکائو معضل جهانی شد!
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • از کودکی برخی مردهای ایرانی تا قفس سرباز پارسی / لگدی که معنای زیادی پیدا کرد (فیلم)
  • دولت به تعهد خود در بازآفرینی شهری بندرعباس عمل کند
  • فیلم | طرشت با شکوه
  • وزیر صمت: در مورد قیمت پژو پارس، شورای رقابت مسؤول است
  • قیمت نجومی کاکائو؛ شکلات از دسترس خارج شد!
  • معرفی برترین‌های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان