Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، در این قرعه‌کشی که با حضور مدیرعامل بانک، مدیران بازاریابی و توسعه محصول، فناوری اطلاعات و روابط عمومی و ناظران قانونی میان بیش از ۱۴ هزار و ۷۰۰ عضو باشگاه که از ۱۱ آذر تا ۱۱ دی ماه عضو باشگاه شده‌اند برگزار شد، پس از انجام قرعه‌کشی، علی قابوس مهربانی به‌‎عنوان برنده یک دستگاه گوشی تلفن‌همراه آیفونXmax معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایزه این مشتری خوش‌شانس به‌زودی به وی اهدا می‌شود.

براساس این گزارش، باشگاه مشتریان بانک سامان در راستای تأمین نیازها و ایجاد منافع بیشتر برای مشتریان ایجاد شده است تا با گردآوردن مشتریان در کنار یکدیگر، امکان ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای آنها فراهم شود.

این گزارش حاکی‌است، عرضه خدمات متنوع بانکی و بیمه‌ای با شرایط آسان و شرایط مناسب‌تر، ارایه کارت اعتباری با شرایط ویژه، ارایه کدهای تخفیف روی کالاها و خدمات متنوع و امکان بازگشت نقدی و قرعه‌کشی مداوم و اهدای جوایز متنوع از جمله ویژگی‌های باشگاه مشتریان بانک سامان است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بر اساس این طرح، علاوه بر تخفیف‌های عادی فروشگاه طرف قرارداد با بانک رفاه کارگران، بخشی از تراکنش خرید دارندگان رفاه کارت در پایانه‌های طرف قرارداد با این بانک، در قالب Cash Back به حساب آنان برمی‌گردد.  

بر اساس این گزارش، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پذیرنده پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) مربوط به شرکت‌های PSP طرف قرارداد این بانک (فروشندگان) و مشتریان بانک و دارندگان رفاه کارت (خریداران)، جامعه هدف این طرح را تشکیل می‌دهند.  

دارندگان پایانه‌های فروشگاهی(POS) یا درگاه‌های پرداخت اینترنتی(IPG) بانک رفاه با پیوستن به طرح ماندگار، فروش محصولات خود را با ایجاد تجربه خرید جذاب برای جامعه چند میلیونی مشتریان بانک رفاه کارگران از طریق بازگشت بخشی از مبلغ خرید در قالب Cash Back، افزایش می‌دهند. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از امتیازات این طرح به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) با شماره 8525 – 021 تماس حاصل کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط