Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@15:13:22 GMT

قهر خلیل‌آبادی در جلسه علنی شورای شهر

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۲۷۹۳

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن خلیل‌آبادی در صد و سیزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران و در جریان بررسی لایحه برنامه سوم توسعه شهر تهران گفت: در زمان قالیباف و احمدی‌نژاد جنگ حیدری -صفدری راه انداختند و موضوع مستقل شدن شهر ری را تحت‌الشعاع قرار دادند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: هر شهر و روستا با ۲۰ خانوار می‌تواند شورا داشته باشد، ولی شهر ری با ۸ هزار سال سابقه شورا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید مثل عهد قاجار که اسم زن ها را نمی‌آوردند، هویت شهر ری را فراموش کنیم و اسمشان را نیاوریم. به دنبال هویت محلات هستیم، ولی شهر ری را نادیده گرفته ایم.

پس از سخنان خلیل آبادی، رئیس شورای شهر تهران گفت: شما باید پیشنهاد خود را برای اضافه کردن نام شهر ری در ماده یک لایحه برنامه سوم توسعه شهر تهران پیشنهاد می‌دادید و رأی‌گیری انجام می شد، اما این اقدام از سوی شما انجام نشده است.

محسن هاشمی ادامه داد: یک سیاستمدار حرفه‌ای هیچ وقت قهر نمی‌کند. وی تاکید کرد: در جلسه هم اندیشی انتقاد شما را مطرح خواهیم کرد.

در ادامه خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران نیز گفت: همانطور که می دانید من خیلی اهل حرف زدن نیستم و بارها به خود شما در این خصوص نامه داده ام.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جلسه علنی شورای شهر شورای شهر تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای عالی امنیت ملی جلسه اضطراری تشکیل داد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده برخی رسانه‌های خارجی درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896911

دیگر خبرها

  • از ارائه گزارش تجمیعی پروژه‌های توسعه محلی تا حسابرسی برخی شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری تهران
  • فیلم/ امیرعبداللهیان در جلسه شورای امنیت چه گفت؟
  • شورای عالی امنیت ملی جلسه اضطراری تشکیل داد؟
  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • ادامه بررسی موارد اختلافی لایحه برنامه هفتم در مجمع تشخیص
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • آمریکا سیاست دوگانه خود در قبال تروریسم را کنار بگذارد
  • غریب آبادی: شورای امنیت در حفظ صلح و امنیت بین‌المللی ناتوان است
  • توسعه مشارکت‌های مردمی در صنعت اولویت وزارت صمت است