Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران پس از غلبه بر ویتنام آماده رقابت با عراق در آخرین دیدار دور گروهی جام ملت‌های آسیا می‌شود. هر دو تیم صعود خود را قطعی کرده‌اند و این موضوع ممکن است بر استراتژی آن‌ها در این بازی که خروجی آن تعیین تیم اول و دوم گروه است اثر بگذارد.

طرفداری - ایران در بازی سوم برابر عراق در جام ملت‌های آسیا با یک تساوی نیز به عنوان تیم اول گروه صعود می‌کند و بدیهی است کی روش برنامه‌ای جز اول شدن در گروه خود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراق اما ممکن است به دوم شدن راضی باشد و عملکرد تیم کاتانچ در بازی با ویتنام این دیدگاه را تقویت می‌کند.

انگیزه‌های دو تیم شرایطی متفاوت ایجاد می‌کند. کی روش و بازیکنان تیم ملی بارها در مورد لحظه شماری برای بازی با عراق و گرفتن انتقام شکست ۴ سال قبل در استرالیا صحبت کرده‌اند و اگر این دیدگاه با برنامه‌های فنی کی روش تضاد نداشته باشد کی روش باید برابر عراق تیمی کامل، جنگنده و تهاجمی به میدان بفرستد.

از سوی دیگر کی روش ممکن است ترجیح دهد در این بازی تشریفاتی به چند مهره کلیدی خود استراحت دهد تا در پلی آف، آن‌ها را سرحال‌تر در اختیار داشته باشد و از این طریق فرصت بازی برای سایرین نیز فراهم شود. در این حالت، احتمال این که کریم انصاری فرد از ابتدا بازی کند و علیرضا جهانبخش حداقل در مقطعی از زمان مسابقه در ترکیب قرار گیرد کم نیست.

سؤال دیگر در مورد تفکر کی روش در بازی با عراق، مربوط به خط دفاعی است. کی روش در بازی با یمن و ویتنام با ترکیب دفاعی متفاوتی تیم ملی را به میدان فرستاده است و نقطه اشتراک قلب خط دفاع ایران در دو بازی مرتضی پور علی گنجی است. برای بازی با عراق بازگشت مجید حسینی به خط دفاعی گزینه معقولی به نظر می‌رسد به ویژه این که سرعت خط حمله عراق سبب می‌شود ترکیبی مثل پور علی گنجی - منتظری منتفی ترکیب عاقلانه‌ای نباشد.

عملکرد کنعانی زادگان در بازی با ویتنام نیز یک احتمال برای ادامه فرصت دادن به اوست و با ادامه تردید در مورد بازیکنی که کی روش برای سمت راست خط دفاعی بر می‌گزیند، خط دفاعی تیم ملی به مبهم‌ترین بخش ترکیب تیم ملی تبدیل می‌شود.

همچنین عراق که در بازی با یمن از نظر بدنی دچار مشکل شده بود، حق دارد که نگرانی‌های بیشتری برای این بازی داشته باشد. پیروزی ۳ گله بر یمن نمی‌تواند چشم کاتانچ را بر خستگی نگران کننده بازیکنانش ببندد. این موضوع به همراه نیاز عراق به تیمی که در یک هشتم نهایی برای پیروزی بجنگد، ممکن است استراتژی عراق را به سمت استراحت دادن به مهره‌های کلیدی پیش ببرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس با تقویت سازمان سپند وزارت دفاع موافقت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وزارت دفاع) رای مثبت دادند.   به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲ اردیبهشت صحن مجلس در جریان بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی که با عنوان طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع شناخته می‌شود، با کلیات این طرح موافقت کردند.   گفتنی است  سازمان پژوهش‌های نوین دفاعی یا سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع (به‌اختصار: سپند) سازمانی دولتی است که زیرمجموعهٔ وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است. ریاست این سازمان برعهده محسن فخری‌زاده تا پیش از ترور و شهادت وی بود.  کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏
  • اگر نمی‌خواهید صعود کنیم به خودمان بگویید!
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • هدیه مجلس به وزارت دفاع /سازمان سپند چه کمکی به نیروهای مسلح می کند؟
  • سازمان «سپند» در سطح مرزشکنی دانش حرکت می‌کند
  • ترکیب رئال مادرید برابر بارسلونا؛ شک بزرگ آنجلوتی
  • رای موافق مجلس به کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • مجلس با تقویت سازمان سپند وزارت دفاع موافقت کرد
  • ترکیب احتمالی رئال مادرید در کلاسیکو