Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون جوانان گفت: جمع‌بندی جلساتی که با مرکز پژوهش‌های مجلس برای بررسی قانون منع به کارگیری برگزار شد، این بود که قانون مذکور باید با قوت ادامه یابد و هرگونه اصلاح درباره سن و شرایط بازنشستگی باید در قالب قانون خدمات کشوری لحاظ شود.

سید احسان قاضی‌زاده‌هاشمی عضو فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به روند اجرایی شدن قانون‌ منع به‌کارگیری بازنشستگان اظهار کرد: قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان با قوت در سطوح مختلف نیرو‌های رسمی، پیمانی، شرکتی در موسسات و نهاد‌هایی که این قانون شامل حال آنها می‌شود در حال اجرایی شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حدود ۷ هزار نفر از بازنشستگان از زمان اجرایی شدن قانون مذکور ترک خدمت کرده‌اند، اما طبق برآورد‌ها هزار نفر از بازنشستگان همچنان در پست‌های خود باقی مانده‌اند که باید به تدریج از سِمَت‌های خود کناره گیری کنند.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی حاکم بر اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند و با توجه به جرم انگاری صورت گرفته در قانون آحاد مردم جامعه می‌توانند در صورت مشاهده بازنشستگانی که پست‌های اداری خود را ترک نمی‌کنند، می‌توانند به قوه قضاییه، دادستانی‌ها دادسرا‌های تمام استان‌ها و شهرستان‌های کشور اطلاع دهند.

عضو فراکسیون جوانان مجلس با اشاره به جلسات مشترک فراکسیون جوانان با مرکز پژوهش‌های مجلس به منظور اصلاح قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان گفت: جمع‌بندی این جلسات این بود که قانون مذکور باید با قوت ادامه یابد و هرگونه اصلاح درباره سن و شرایط بازنشستگی باید در قالب قانون خدمات کشوری لحاظ شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است

جانشین سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) با بیان اینکه ویترینی از دستاوردهای سپاه همین موشک‌ها و پهپادهاست که سبب بازدارندگی شده و امنیت مطمئن را ایجاد کرد، گفت: تمام این دستاوردها نتیجه‌ به‌کارگیری نیروهای جوان و استعدادهای داخلی بوده است. - اخبار استانها -

سردار مهدی کبیری‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با بیان دستاوردهای سپاه در حوزه‌های مختلف گفت: دستاوردهای موشکی، پهپادی، زیردریایی، موضوعات رزمی دفاعی و امنیتی دستاوردهایی هستند که کمتر به آن‌ها پرداخته شده و پیشرفت‌های خوبی را در آن شاهد بودیم.

کبیری پور افزود: سپاه در قالب نیروهای سه‌گانه هوافضا، دریایی و زمینی با اعتماد به توان علمی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سطح کشوری باور ما می‌توانیم را به آن‌ها انتقال داد.

جانشین فرمانده سپاه قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین سپاه پروژه‌ها و نیازمندی‌های خود را در قالب ریزپروژه‌ها تعریف و به تیم‌های دانشجویی واگذار کرد.

وی تصریح کرد: تیم‌های دانشجویی پس از مدتی تبدیل به شرکت‌های دانش‌بنیان شدند که هم نیاز دفاعی کشور را برطرف کردند و هم توانستند پیشرفته‌ترین قطعات با تکنولوژی بالا را که در آن تحریم هستیم را بسازند؛ وارد حوزه‌های صنعتی شوند و قطعات  دندان‌ پزشکی و خودرو تولید کنند.

کبیری‌پور گفت: ویترینی از این دستاوردها همین موشک‌ها و پهپادهاست که سبب بازدارندگی شده و امنیت مطمئن را ایجاد کرده؛ این دستاوردها نتیجه‌ به کارگیری نیروهای جوان و استعدادهای داخلی بوده است.

انتهای پیام/

   

دیگر خبرها

  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی
  • دستاورد‌های سپاه نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان است
  • دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟