Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ دامغانی فرمانده سپاه قائم استان سمنان در مراسم بزرگداشت روز پرستار گفت: حضرت زینب (س) نمونه انسانی کامل و دارای همه ارزش‌های اسلامی بودند و ویژگی‌های شخصیتی این بانوی بزرگ اسلام که اسوه صبر و مقاومت بودند در شرایط کنونی باید تبیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ جعفر دیابی معاون بهداشت و درمان سپاه قائم استان سمنان هم شرکت در اردو‌های جهادی را از نماد‌های عشق و علاقه به خدمت در نیرو‌های بهداشت و درمان بسیج دانست و گفت: تاپایان امسال ۱۵ گروه جهادی تک تخصصی در روستا‌های استان خدمات بهداشتی ارائه می‌کنند.

انتهای پیام / گ

از همسران جانبازان و پرستاران بسیجی در سمنان تجلیل شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، سردار سرتیپ حسینی فرمانده پلیس راهور فراجا، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

در این مراسم با اهدای لوح به صورت نمادین از منتخبین سلامت نوروزی ۱۴۰۳ تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 6086435 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • طراحی چهره شهید محمد منتطر قائم در یکی از مدارس طبس