Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: ۱۳ پروژه گردشگری با حضور معاون رئیس جمهور به صورت متمرکز در استان گلستان افتتاح می‌شود. ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ابراهیم کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اظهارداشت: در این سفر، مراسم  افتتاح و آغاز عملیات اجرایی متمرکز پروژه‌های 3 حوزه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان نیز با حضور معاون رئیس جمهور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فردا در سفر دو روزه به همراه کاروان دولت تدبیر و امید به گلستان سفر کرده و  پروژه‌های گردشگری استان را به صورت متمرکز افتتاح می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اظهار کرد: مراسم افتتاح متمرکز 13 عنوان پروژه گردشگری در مجموع با هزینه 160 میلیارد تومان در سطح استان گلستان با حضور معاون رئیس جمهور، فعالان حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نمایندگان مجلس ساعت 15 روز دوشنبه در هتل آکام آزادشهر برگزار می‌شود.

اجرای 120 هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری در کشورمیراث فرهنگی و صنایع دستی باید در خدمت حوزه گردشگری باشندروند اجرای پروژه‌های گردشگری در اردبیل تسهیل می‌شود

کریمی گفت: افتتاح 9 هتل، مهمانپذیر، هتل آپارتمان و متل، افتتاح 70 بوم‌گردی، افتتاح 70 خانه مسافر، رونمایی از 70 اثر ثبتی و افتتاح تامین زیرساخت‌های 9 منطقه گردشگری از پروژه‌هایی است که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اظهار کرد: همچنین کلنگ 12 طرح گردشگری و صنایع دستی به حجم سرمایه‌گذاری یک‌هزار و 658 میلیارد تومان در این سفر به زمین می‌خورد.

انتهای پیام/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۳۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: همه آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: از وظایف حاکمیت تولید است و در واقع این یک شاخص است، زیرا هر دولتی که بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است.

وی افزود: بعضی وقت‌ها هم مردم خودشان شاد هستند، اما برخی برخورد می‌کنند که جلوی این شادی را بگیرند، اما از جمله برنامه‌هایی که مردم را شاد می‌کنند برنامه‌های محلی حوزه میراث فرهنگی است؛ که در کنار آن رویداد‌ها زمینه شادی فراوانی ایجاد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان