Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، پنجمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت استراتژیک (دانشکده مدیریت) با مشارکت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفند ماه سال جاری در مرکز همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

جایزه ملی استراتژیک برای اولین بار در کشور با هدف انگیزه ﺑﺨﺸﻰ ﺑﻪ ﺷﺮﮐﺖ‌ﻫﺎ و ﺳﺎزﻣﺎن‌ها ﺑﺮاى ﮔﺎم ﻧﻬﺎدن در ﻣﺴﯿﺮ اﺳﺘﺮاﺗﮋی و ایجاد فرهنگ برنامه‌ریزی در کارکنان و مدیران طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله اهداف جایزه ملی استراتژیک می‌توان به انگیزه بخشى به شرکت‌ها و سازمان‌هاى ایرانى براى گام نهادن در مسیر استراتژى، تقویت مستندسازى تجارب تدوین استراتژى، جارى سازى استراتژى‌ها و استقرار سیستم‌هاى کنترل استراتژى در سازمان، کمک به شکل‌گیرى نظام مدیریت استراتژیک در سازمان‌هاى کشور، ایجاد بانک دانشى در زمینه تجارب برگزیده مدیریت استراتژیک، توسعه و ترویج کاربرد مدل‌ها و ابزارهاى نوین مدیریت استراتژیک در کشور و تشویق و قدردانى از سازمان‌هاى برتر کشور در حوزه استراتژى اشاره کرد.

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نیز با در اختیار داشتن سند برنامه استراتژیک (۱۴۰۰-۱۳۹۶) که با همکاری تمامی ارکان صندوق در سال ۱۳۹۶ تهیه و به تصویب هیات مدیره رسیده، در راستای حرکت به سمت چشم انداز صندوق که شامل پوشش همه خانوارهای روستایی در بیمه پایه اجتماعی می‌شود و استراتژی‌های تدوین شده تصمیم دارد در این جایزه ملی شرکت کند.

برای دستیابی به ارزش‌های حاکم بر صندوق که نام آنها برگرفته از چادر عشایری «اوبا» انتخاب شده و عبارتند از امانت‌داری، وقت‌شناسی و چابکی در ارائه خدمات، بزرگداشت و تکریم جامعه روستایی و آینده‌نگری و دوراندیشی می‌بایست، تمامی اقدامات صندوق در راستای چشم‌انداز، ارزش‌ها و سیاست‌های حاکم همسو شود تا هم‌افزایی لازم ایجاد شود.

برقراری عدالت بین بیمه‌شدگان، تصمیم‌گیری مبتنی بر محاسبات بیمه‌ای و نقدشوندگی دارایی‌ها ۳ سیاست اصلی حاکم بر صندوق هستند که مدیران ارشد خود را مقید به اجرای آن کرده‌اند. از این‌رو، تصمیم‌ها باید مبتنی بر این سه محور اتخاذ شود.

برای شرکت در جایزه ملی استراتژیک، فرم اظهارنامه صندوق، توسط معاونت اقتصادی، برنامه‌ریزی و بودجه تکمیل شده که پس از بررسى اظهارنامه‌ها توسط کمیته ارزیابان ارشد جایزه، به هریک از سازمان‌ها یک ارزیاب ارشد و حداقل دو ارزیاب اختصاص خواهد یافت و زمان‌بندى انجام دیدار حضوری، بازدید و ارزیابی از صندوق اعلام خواهد شد. در مراحل بعدی، وضعیت صندوق در استقرار و عملکرد در استراتژی‌ها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر مرکز همایش های صدا و سیما سند برنامه استراتژیک خانوارهای روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت هوشمند بر زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق عامری سیاهویی، با بیان اینکه بدون داشتن برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک هیچ اقدامی پتانسیل نهایی خود را آشکار نمی‌کند و امروزه با ابزارهای دقیق نرم افزاری شاید بتوان آگاهانه و هوشیارتر از پیش در این مسیر گام نهاد، تصریح کرد: در همین راستا اداره کل تجهیزات پزشکی، ضمن ایجاد سامانه‌ای به منظور برنامه‌ریزی و سیاستگذاری اهداف کلان از جمله نظارت بر ارزهای تخصیصی، موارد مشمول تغییر اولویت ارزی، مابه‌التفاوت اقلام بیمه‌ای و…، تلاش خود را بر نظارت هوشمند بر زنجیره تأمین تجهیزات و ملزومات پزشکی متمرکز کرده است.

وی همچنین با اشاره به ارتباط آنلاین و برخط با تأمین کنندگان و تولیدکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی این اقدام را ارتباط دوسویه مطمئنی برشمرد که در به ثمر رسیدن اهداف با بهره مندی از خرد جمعی و اجتناب از تصمیم گیری و تصمیم سازی یک سویه پیشگیری می‌کند.

معاون فنی کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه در راستای جلوگیری از بروز کمترین تنش به مراکز درمانی سراسر کشور، کمبود و مشکلات تأمین به صورت مدون رسیدگی و پیگیری می‌شود گفت: یکی از جمله اقدامات مهم اجرایی ما در اداره کل، مدیریت توزیع حواله‌ای و طرح توزیع متناسب و عادلانه اقلام استراتژیک و مهم می‌باشد که موجب اتفاقات مطلوبی در رفع دغدغه بیماران شده است.

وی بیان داشت: نظارت هوشمند که علاوه بر تأکیدات رئیس سازمان غذا و دارو بر آن عملاً یک خواسته و مطالبه جدی از سوی مسئولان تراز اول کشور و در همه بخش‌ها است از جمله برنامه‌های استراتژیک ما هم محسوب می‌شود لذا تدوین شاخص‌های رتبه‌بندی تأمین کنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی و پیاده سازی سامانه به این منظور هم از فعالیت‌های جدی ما است.

عامری در پایان با اذعان بر اینکه مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک مفهومی کلان‌تر از اقدامات یاد شده ما دارد که ملهم از قوانین بالادستی است، خاطر نشان کرد: ما برای اینکه در چارچوب وظایف اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی بتوانیم رویکردی مشخص داشته باشیم تمام تلاش خود را در مسیر حرکت به برنامه‌های تعریف شده قرار می‌دهیم.

کد خبر 6080562 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر
  • شرکت ۳۵۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس
  • تمامی واحدهای روستایی با مشارکت مردمی و تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • ۳۱ فروردین آخرین مهلت ثبت نام رایگان مادران روستایی و عشایر غیرشاغل در صندوق بیمه
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر
  • ۳۰ فروردین مهلت آخر ثبت‌نام بیمه رایگان ویژه آینده زنان خانه‌دار
  • ثبت نام رایگان بیمه روستایی ویژه مادران دارای سه فرزند
  • نظارت هوشمند بر زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی
  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند در کرمانشاه