Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با ابراز تاسف از نوسانات قیمت مس گفت: مس مهمترین مواد اولیه صنعت سیم و کابل است و نوسانات قیمت مس این صنعت را تهدید می‌کند. ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم‌ از زنجان، ناصر فغفوری امروز در چهاردهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به وضعیت صنعت برق استان اشاره و اظهار داشت: 17 واحد صنعتی در حوزه سیم و کابل در استان به سرمایه بیش از یک هزار و 100 میلیارد تومان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سهم اشتغال حوزه سیم و کابل در استان را بیش از یک هزار نفر معرفی کرد و افزود: صنعت سیم و کابل یکی از مهمترین اقلام صادرات استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان شرکت ایران ترانسفو را یکی از قطب‌های اصلی تولید ترانس در کشور معرفی کرد و افزود: این کارخانه که شرکت‌های زیادی را زیر مجموعه خود دارد، بیش از 3 هزار و 400‌‌نفر اشتغالزایی کرده است.

وی یکی از مشکلات این حوزه را طولانی شدن فرآیند تحویل ارز مورد نیاز از سوی بانک‌‌ مرکزی دانست و تاکید کرد: بانک مرکزی تخصیص ارز به استان‌ها را تفویض کند.

فغفوری با ابراز تاسف از پیش آمدن نوسانان قیمت مس و ارز گفت: مس که جزو مهمترین مواد صنعت سیم و کابل است نوسانات قیمیتی زیادی در طول سال جاری به خود گرفته است.

وی از آماده شدن 40 هکتار از 110 هکتار شهرک تخصصی برق و الکترونیک‌ در منطقه کهناب زنجان سخن گفت و افزود: آب، برق و گاز این منطقه آماده بوده و آماده واگذاری است.

انتهای پیام/ ز

R41375/P/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت کابل برق در جیرفت

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق در شهرستان جیرفت، ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی از دست داشتن ۲ سارق حرفه‌ای در این سرقت‌ها مطلع شده و طی عملیاتی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی افزود: این متهمان در تحقیقات پلیس به ارتکاب ۸ فقره سرقت سیم کابل و برق و سایر سرقت‌ها اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی جیرفت با اشاره به تلاش مضاعف پلیس برای پیشگیری از سرقت در ایام نوروز با تاکید بر خودمراقبتی و همکاری خود مردم گفت: سارقان پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • خودروسازان از قیمت گذاری دستوری معاف می شوند؟
  • کشف ۸ فقره سرقت کابل برق در جیرفت
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه ای و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • راهنمای جامع خرید کابل برق
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • واحدهای راکد مشکل اصلی صنعت بابل
  • بهترین ابزار مهار نوسان اخیر ارزی، اوراق گواهی بود
  • ریزش قیمت طلا در راه است ؟
  • مالیات برعایدی سرمایه سپری در برابر نوسانات اقتصادی است