Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بیژن قریب‌زاده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جهرم گفت: ارزش ملک وقف شده توسط نیک اندیش خفری، حدود ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه نیاز‌های شهرستان برای ارائه به واقفان و خیران احصاء شده است، گفت: یکی از وقف‌های مورد نیاز این شهرستان توجه به مسائل قرآنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قریب‌زاده تاکید کرد که اوقاف جهرم آمادگی ارائه مشاوره و راهنمایی به واقفان و نیک اندیشان را دارد، گفت: آخرین وقف انجام شده یک باب مغازه بود که توسط خیراندیش گرامی آقای حاج علی‌رضا بهمنی با نیت توسعه و ترویج امور قرآنی ثبت شده است.

شهرستان جهرم در ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرق شیراز است.
انتهای پیام/م

وقف مغازه در جهرم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی در محل آستان مقدس امامزادگان باقریه (ع) بیرجند گفت: مرکز افق با هدف مدیریت و جهت دهی به نیات اجتماعی در سازمان اوقاف و امور خیریه راه اندازی شده است.

حجت الاسلام بخشی پور افزود: این مرکز در بستر آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برای جذب مساعدت‌های خیران و توزیع آن و همچنین شناسایی افراد بی بضاعت و ارائه خدمات به آنان با رعایت کرامت انسانی فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به طرح قرار دوازدهم افزود: در راستای اجرای این طرح به مناسبت ماه مبارک رمضان و سال جدید ۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

حجت الاسلام بخشی پور گفت: این بسته‌ها به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) توزیع شد که هر بسته معیشتی شامل اقلامی از جمله برنج، چای، قند، پنیر، روغن، ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: همچنین تعداد ۷۰۰ دست پوشاک از محل کمک خیرین به ارزش ۲۵ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

علی فاضلی فرد فرماندار بیرجند هم با بیان اینکه دستگیری از مستمندان در این ماه مبارک توصیه شده است، افزود: توزیع بسته‌های غذایی و افطاری ساده همه با تاثی از سیره اهل بیت علیهم السلام انجام می‌شود و در این کار خیر سازمان اوقاف و امور خیریه پیش قدم بوده است.

دیگر خبرها

  • برپایی افطاری ساده در ۷۴ امامزاده مازندران
  • حمله با کلت کمری به مغازه دار شیرازی / یک نفر دستگیر شد
  • بانوی رودسری یک قطعه باغ چای خود را وقف کرد
  • توزیع۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان
  • بهار با آرامش بهاری
  • عقب‌ماندگی اقتصاد با جهش اتفاق می‌افتد
  • ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد
  • دو وقف جدید در خوسف ثبت شد
  • ثبت دو وقف جدید در خوسف
  • نصف استان کرمان وقف است