Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@20:17:12 GMT

ساوتگیت، گزینه جدید هدایت یونایتد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۴۶۶۴

ساوتگیت، گزینه جدید هدایت یونایتد

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس از جدی ترین گزینه های منچستریونایتد برای هدایت این تیم است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از اخراج ژوزه مورینیو، اوله گونار سولسشر به عنوان سرمربی موقت تیم تا پایان فصل معرفی شده است ولی نتایج خوبی که او در این مدت کسب کرده باعث شده تا شیاطین سرخ به این فکر بیفتند که از حضور او روی نیمکت تیمشان در فصول آینده نیز بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، گزینه های دیگری نیز مد نظر آنها قرار دارد که مورد بررسی قرار گرفته اند. مائوریسیو پوچتینو تا به اینجا به عنوان اصلی ترین گزینه معرفی شده ولی حالا صحبت از گرت ساوتگیت نیز جدی شده است.

 

 

 

 

ساوتگیت قراردادش با تیم ملی انگلیس را در ماه اکتبر تا سال 2022 و پایان جام جهانی تمدید کرده است. او با تیم ملی انگلیس در جام جهانی روسیه به نیمه نهایی رسید و بهترین عملکرد پس از جام 1990 را به ثبت رساند.این عملکرد خوب باعث شده تا او مد نظر باشگاه منچستریونایتد قرار بگیرد، هر چند این باشگاه پاسخی به سوال اسکای اسپورت در این رابطه ارائه نکرده است.

 

تیم ملی انگلیس گرت ساوت گیت (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چند ماه شایعه و گمانه‌زنی درباره جانشین ‏یورگن کلوپ در لیورپول بالاخره به پایان رسید و گزینه‌ای که در ‏روزهای اخیر از او به‌عنوان گزینه اصلی لیورپول یاد می‌شد تایید کرد ‏که به‌زودی سکان هدایت این تیم را به عهده می‌گیرد. ‏

به گزارش ورزش سه، آرنه اسلوت، سرمربی فعلی فاینورد، تایید کرد که دوست دارد به ‏لیورپول برود و مذاکرات بین او و باشگاه در حال حاضر در جریان ‏است. اسلوت برای اینکه خیال همه را راحت کند گفت اطمینان دارد ‏که سرمربی بعدی لیورپول او خواهد بود.
این مربی هلندی که با شبکه ای‌اس‌پی‌ان گفت‌وگو می‌کرد گفت: "می‌توانم این را بگویم که دو باشگاه در حال مذاکره هستند و من در ‏اتاق انتظارم. ولی برای خودم روشن است که دوست دارم به لیورپول ‏بروم. من حالا منتظر توافق نهایی دو باشگاه هستم ولی اطمینان ‏دارم که کار تمام خواهد شد. در حال حاضر دو باشگاه در حال ‏چانه‌زنی هستند و من به‌عنوان چهره اصلی این ماجرا باید به این ‏احترام بگذارم. در روزهای آینده همه چیز روشن‌تر خواهد شد". ‏

اسلوت که از سال 2021 هدایت فاینورد را بر عهده گرفته با این تیم ‏چند جام قهرمانی به دست آورده است. پیش از این از او به‌عنوان ‏گزینه هدایت لیدز یاد می‌شد ولی در روزهای اخیر نام لیورپول به ‏عنوان خواهان این مربی هلندی مطرح شد. ‏

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899636

دیگر خبرها

  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!