Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@06:49:27 GMT

آخرین جدول شهریه طلاب منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۵۰۵۷

آخرین جدول شهریه طلاب منتشر شد

به گزارش ایکنا، اخیراً جدول شهریه طلاب براساس سطح تحصیلی آنان و مرجع تقلید منتشر شده است؛ براین اساس میزان شهریه از ۱۰ هزار تومان آغاز می‌شود و تا بیش از ۵۰۰ هزار تومان هم می‌رسد.

در این میان بیشترین مبلغ شهریه پرداختی به طلاب از سوی مقام معظم رهبری انجام می‌شود؛ همچنین آیت عظام سیستانی، مکارم شیرازی و مقام معظم رهبری به همه طلاب از مقدمات تا سطح سه شهریه می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این جدول، آیت‌الله سیستانی به طلاب متاهل سطح سه، ۱۴۰ هزار تومان و به طلاب مجرد در همین سطح نیز مبلغ ۷۰ هزار تومان شهریه می‌دهند. آیت‌الله مکارم نیز به سطح سه ۱۴۰ هزار و به طلاب مجرد در همین سطح، ۱۱۵ هزار تومان می‌پردازند.

مقام معظم رهبری نیز به طلاب سطح سه متأهل ۵۶۰ هزار تومان و به طلاب مجرد ۲۶۰ هزار تومان می‌پردازند و آیت‌الله صافی هم مبالغ ۶۰ و ۱۴ هزار تومان، همچنین آیت‌الله وحید خراسانی نیز ۱۰۰ و ۳۵ هزار تومان در سطح سه به ترتیب ویژه متاهلین و مجردین می‌پردازند.

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا شهریه رهبری مکارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ فروردین آخرین مهلت کودکستان‌ها برای تکمیل فرآیند محاسبه شهریه

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از آخرین مهلت موسسین کودکستان‌ها برای اقدام و تکمیل فرآیند محاسبه شهریه سال۱۴۰۲- ۱۴۰۳خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدعلی زنجانی در تشریح این خبر گفت: ۳۱ فروردین آخرین مهلت موسسین کودکستان‌ها برای اقدام و تکمیل فرآیند محاسبه شهریه سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ است لذا موسسین کودکستان‌های استان نسبت به پیگیری موضوع و هماهنگی با کارشناسان و رابطین پیش دبستانی مناطق اقدام کنند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، وی افزود: کارگروه استانی پیگیری شهریه کودکستان‌ها در اداره دور اول آموزش ابتدایی معاونت ابتدایی استان جهت پاسخگویی به سوالات احتمالی موسسین تشکیل شده است و نمایندگان این کارگروه در اکثر مناطق استان جهت پاسخگوی و راهنمایی موسسین آمادگی لازم را دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۱ فروردین آخرین مهلت کودکستان‌ها برای تکمیل فرآیند محاسبه شهریه
  • عوارض گمرکی کالا‌های وارداتی منتشر شد+جدول
  • ثبت نام وام شهریه دانشجویی از چه زمانی آغاز می شود؟/ شرایط اختصاص وام+جزئیات
  • شوک به غفور و مجرد: فینال ایرانی کنسل شد
  • حمایت حوزویان از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی
  • تجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه همدان به دنبال «وعده صادق»
  • اجتماع طلاب حوزه علمیه قم به شکرانه حمله موشکی به سرزمین های اشغالی
  • ترجمه «خدا و امور مجرد» روانه بازار نشر شد
  • چرا امام خمینی دعوت آیت الله حکیم را برای هجرت به نجف نپذیرفت؟
  • شماره ویژه نشریه حضور، یادنامه آیت الله موسوی بجنوردی منتشر شد + فایل خواندنی