Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@05:30:48 GMT

رمزی، امروز در تست‌های پزشکی یووه

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۵۰۹۱

رمزی، امروز در تست‌های پزشکی یووه

گاتزتا دلو اسپورت و کوریره دلو اسپورت مدعی شدند که آرون رمزی ، امروز در تست‌های پزشکی یوونتوس شرکت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ستاره ولزی در پایان ماه جوئن به پایان خواهد رسید و او آزاد است که با باشگاه های دیگر، مستقیما وارد مذاکره شده و در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد از آرسنال جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یووه جدی ترین مشتری رمزی در این مدت بوده و شرایط او را به دقت زیر نظر داشته است. حال به نظر می‌رسد توافقات نهایی بین دو طرف صورت گرفته و رمزی امروز در تست های پزشکی یووه شرکت خواهد کرد تا در پایان فصل به جمع بازیکنان این تیم اضافه شود.

 

 

 

 

قرارداد و 5 ساله بوده و حقوق دریافتی اش، 6.5 میلیون یورو در سال است که اگر در 50 درصد بازی های یووه حضور داشته باشد، 0.5 میلیون یورو و اگر در 70 درصد بازی های یووه حضور داشته باشد، 1.5 میلیون یورو به این حقوق اضافه خواهد شد. ایجنت او نیز از این انتقال 9 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

آرون رمزی آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرون رمزی آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب موفق شد با شکست ۲-۱ میلان در دربی دلامادونینا قهرمانی‌اش در این فصل سری A را قطعی کند. این بیستمین قهرمانی آنهاست و این به بدان معنی است که آنها می‌توانند دومین ستاره را به پیراهن‌شان اضافه کنند.

با این حال برخی از هواداران رقیب مانند طرفداران یوونتوس همچنان معتقد هستند که تعداد قهرمانی‌های نراتزوری یکی کمتر است. چراکه به دلیل رسوایی کالچوپولی قهرمانی سال ۲۰۰۶ از آنها گرفته شده و به اینتر داده شده است.
میلانی‌ها هم دیدگاهی مشابه دارند و در دیدار امشب هم هواداران افراطی این باشگاه با نصب بنری به این اتفاق اشاره کردند.
در میان این حواشی، آندره‌آ آنیلی، رئیس سابق باشگاه یوونتوس شیوه دیگری را برای کری خواندن انتخاب کرده است.

او پس از سوت پایان بازی با پستی در شبکه اجتماعی اکس (توییتر سابق) تاریخ قهرمانی بیستم یوونتوس در سری A را به همراه شعار باشگاه منتشر کرده تا به اینتری‌ها بگوید بانوی پیر زودتر از آنها به قهرمانی بیستم رسیده است.

یوونتوس در سال ۱۹۸۲ موفق به کسب بیستمین قهرمانی در سری A شد و پس از سال‌های درخشان و فوق‌العاده، تعداد قهرمانی‌های آنها اکنون ۳۶ است.

دیگر خبرها

  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • قیمت تور اروپا با دلار و یورو امروز چند؟
  • قیمت دلار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳/ طلا گران شد، سکه عقب رفت
  • قیمت دلار و یورو امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آلونسو بالاتر از یووه، سلتیک، اینتر و رئال!
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سکه یک کانال عقب رفت
  • قیمت دلار امروز ۱ اردیبهشت۱۴۰۳
  • پیولی کارت تمومه؛ ناچو آماده اکشتافات جدید
  • امروز شنبه یکم اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران