Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی احمدی مربی تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: از زمانی که رشته پاراتکواندو وارد رقابت‌های پارالمپیک شد تمام کشور‌ها روی این رشته سرمایه گذاری کردند تا بتوانند از مدال آوران ۲۰۲۰ توکیو باشند. در مسابقات آسیایی ویتنام شاهد سطح بالایی از رقابت‌ها بودیم و تمام تکواندوکاران به صورت فنی و حرفه‌ای مبارزه می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی ایران هم از این موضوع مستثنی نیست و ما هم تلاش می‌کنیم تا سهمیه پارالمپیک را در رقابت‌های جهانی بدست آوریم.

او ادامه داد: در رقابت‌های قهرمانی جهان تعداد مبارزات زیاد است و یکی از مهمترین عوامل پیروزی در ان مسابقات ریکاوری مناسب بعد از هر مبارزه است. در تلاش هستیم که به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم تا در پایان هر مبارزه ورزشکار با انجام حرکات کششی از نظر جسمی آماده رقابت بعدی خود شود و با تغذیه مناسب انرژی لازم را داشته باشد.

احمدی افزود: البته نحوه ریکاوری کردن ورزشکاران در پایان هر مبارزه بستگی به رقابت آن‌ها دارد و بر اساس سختی مبارزه‌ها تمرینات ریکاوری و تغذیه‌ای ملی پوشان متفاوت خواهد بود.

او عنوان کرد: در ابتدای اردو‌ها سطح آمادگی ملی پوشان را ارزیابی کردیم و بر اساس نتیجه‌ای که بدست آمد فاز عمومی تمرینات را پیگیری کردیم و فاز اختصاصی به صورت تمرینات پرفشار در حال پیگیری است وزمانی که به رقابت‌ها نزدیک شویم طوری با ملی پوشان تمرین می‌کنیم که آمادگی جسمانی آن‌ها حفظ شود.

مربی تیم ملی پاراتکواندو در پایان گفت: در ادامه اردو‌ها تمرینات سرعتی را پیگیری می‌کنیم تا هوگوپوشان با آمادگی کامل راهی مسابقات قهرمانی جهان ترکیه شوند و علاوه بر ایستادن روی سکو‌های قهرمانی یک قدم به کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو نزدیک‌تر شوند.

بیشتر بخوانید:

حضور سرمربی سابق تکواندو در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

مقانلو: تیم ملی تکواندو برای کسب سهمیه المپیک باید روی رقابت‌های قاره‌ای تمرکز کند

قنبری: رکورد خوبی در مسابقات آزاد کشوری تکواندو ثبت شد

عبداللهی: قهرمانی جهان منچستر یکی از سنگین‌ترین مسابقات سال ۲۰۱۹ است

انتهای پیام/

اظهارات احمدی درباره وضعیت تیم ملی پاراتکواندو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا

تیم ملی پاراتکواندوی بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آماده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • مناسبات با چین از اهمیت بالایی برخوردار است
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • معمای تیلور حل نشد؛ جادوگر حضور در المپیک پاریس را از دست داد