Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، مریم مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و مشارکت ارزش‌های زنان در دفاع مقدس امروز، 23 دی‌ماه در نشست شورای راهبردی زن و دفاع مقدس استان فارس با یادآوری شرایط دوران دفاع مقدس تأكید كرد كه الگوهای رفتاری آن دوران باید در اختیار جوانان قرار داده شود.
وی با بیان اینكه در آن زمان شاهد کاهش میزان جرائم، طلاق و تحکیم بنیان خانواده بودیم كه این الگوی خوبی برای جوانان امروز است، افزود: همچنین در دوران دفاع مقدس وحدت خوبی در كشور حاكم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجتهدزاده اهمیت حفظ وحدت در كشور را یادآور شد و گفت: اگر از دوران دفاع مقدس درس وحدت و انسجام ملی را نیاموزیم، دشمن موفق خواهد شد كه در میان تمام اركان نظام جمهوری اسلامی فاصله ایجاد كرده و توطئه‌های خود را هزار برابر كند.
رئیس سازمان نشر آثار و مشارکت ارزش‌های زنان در دفاع مقدس در ادامه سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در این سازمان گفت: در راستای تحقق منویات و راهبردهای امام و رهبری، كارگروه همسران، مادران، خواهران و همسران جانباز تشكیل شده است كه بهترین فرصت را برای رسیدن به وفاق، همدلی و وحدت میان اقشار جامعه را ایجاد می‌كند.
وی بر لزوم تبیین ایثار و فداكاری‌های مادران، خواهران و همسران شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس تأكید كرد و گفت: مسلماً هر گامی برای شهدا برداشته شود، منجر به خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در همایش منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان گفت : با خردمندی و بصیرت مثال زدنی شاهد تحقق و توسعه وحدت میان شیعه و سنی در استان گلستان هستیم و این استان باید به عنوان الگویی برجسته برای همه معرفی شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری افزود : پیام اجلاس منطقه ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم افزایی فکری ، برنامه ای و امکاناتی شکل بگیرد.

دیگر خبرها

  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی