Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@14:15:49 GMT

تصویب ۱۰ طرح دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد کرج

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۶۴۰۸

تصویب ۱۰ طرح دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد کرج

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز از تصویب ۱۰ طرح دانش بنیان در واحد کرج خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدحسن برهانی فر در دوازدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در واحد کرج با اشاره به برشمردن توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در این استان، گفت: این استان قابلیت گسترش بیشتر فعالیت‌ها و ارتقای سطح توانمندی‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها را داشته و می‌تواند در سه محور صنعت، کشاورزی و بین‌الملل به قطب تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در استان البرز بیش از ۳۲ هزار دانشجو از مجموع ۴۵ هزار دانشجوی این استان را در خود جای داده و با بهره‌گیری از استادان برجسته، امکانات و تجهیزات به‌روز، کادر مجرب و فضایی امن و آرام، حرکت رو به جلویی را در مسیر توسعه کمی و کیفی داشته و از لحاظ آموزشی، پژوهشی و دانش‌بنیانی مسیر مطلوبی را طی می‌کند.

برهانی‌فر با اشاره به تصویب بیش از ۱۰ طرح دانش‌بنیان در یکسال گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و نیز آماده بودن قریب به ۴۰ ایده جدید در این زمینه، تصریح کرد: گام‌های مؤثری نیز در زمینه تحقق فعالیت‌های بین‌المللی برداشته شده و با تفاهم‌نامه‌های اخیر به‌زودی دانشجویان عراقی در واحد کرج حضور خواهند یافت.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که مصوبات دوازدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در جهت هموار شدن مسیر، کاهش مشکلات و عمل هرچه بهتر به وظایف مثمرثمر باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق از تلاش‌های شبانه روزی کادر آموزشی از جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی گفت: با توجه به بعد مسافت واحد تهران شرق نسبت به شهر تهران و سختی آمد و شد دانشجویان، در شرایطی که بسیاری از واحدها دچار افت ثبت‌نام بودند، ثبت نام در واحد تهران شرق افزایش چشمگیری داشت.

موسوی اصل ادامه داد: دریک برنامه‌ریزی جامع و چند جانبه بهمراه ارتباط گیری با حوزه آموزش و پرورش طی چندین ماه این کار صورت گرفت.

وی افزود: میزان انصراف دانشجویی نیز بصورت چشم گیری کاهش یافته است که این همه با تلاشهای وافر همکاران عزیز خصوصاً شخص معاون محترم آموزشی دانشگاه دکتر هاشم زهی اتفاق افتاده است.

رئیس واحد گفت: بنده این موفقیت را به جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی خصوصاً اهالی واحد تهران شرق تبریک عرض میکنم.

موسوی اصل، رئیس واحد تهران شرق همچنین از امضای تفاهم‌نامه همکاری یک مجموعه معدنی و دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت واحد تهران شرق با حضور مجید مشکینی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و محمدرضا بهرامن رئیس این مجموعه معدنی خبر داد.

رئیس واحد تهران شرق گفت: همکاری در ساخت و تولید قطعات صنعتی مورد نیاز ماشین آلات معدنی، برگزاری دوره‌های آموزشی، تأمین نیروی کار مورد نیاز معادن کشور در قالب طرح پویش اشتغال، تصویب رشته‌های مورد نیاز معادن از جمله موضوعات این تفاهم نامه است.

وی تأکید کرد: محوریت و مسئولیت پیگیری و اجرای تمامی مفاد تفاهم‌نامه با واحد دانشگاهی تهران شرق می‌باشد.

موسوی اصل خاطرنشان کرد: کارگاه صنعتی مهندسی معکوس و ساخت قطعات صنعتی واحد تهران شرق در ارتباط با صنایع مختلف کشور در راستای تولید و درآمدزایی اقدام به ساخت قطعات مورد نیاز صنایع نموده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • خدمات خوب دانشگاه آزاد اسلامی، سبب رفع انحصار در آموزش عالی شد
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت 
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 
  • دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • استقبال دانشگاه آزاد از رویداد‌های خلّاق فرهنگی و صنعتی شهرستان قدس
  • افزایش جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق
  • بانوان فعال و دانشجویان دختر وارد فضای اشتغال دانش‌بنیان می‌شوند