Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

جلسه نشست کمیته وصول مطالبات سازمان به منظور بررسی عملکرد مالی و ارائه راهکارهایی برای اخذ معوقات و بدهی‌های تجاری بنادر غرب استان هرمزگان با حضور اعضای این کمیته در شهرستان بندر لنگه برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، اولین نشست کمیته وصول مطالبات سازمان با حضور  لقان پارسی‌نیا مدیر کل امور مالی، روانبخش بهزادیان مدیرکل امور بندری و حسین صادقی‌نژاد مدیر کل مناطق ویژه بندری و سرمایه‌گذاری سازمان بنادر و دریانوردی در بندر لنگه برگزار و روند عملکرد مالی بنادر غرب استان هرمزگان مورد ارزیابی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای جلسه قاسم عسکری نسب مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته به ارائه گزارش مبسوطی از فعالیت بنادر غرب استان در مباحث مالی، وصول مطالبات در حوزه کاری خود پرداخت، طرح چالش‌ها، گزارش پیشرفت پروژه‌ها و نیازمندی‌های بندرلنگه در بنادر تابعه از جمله موارد مطروحه عسکری‌نسب بود.

پارسی‌نیا مدیر کل امور مالی سازمان بنادر و دریانوردی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد بنادر و دریانوردی بندرلنگه، عملکرد مالی این بندر را در حوزه درآمد بسیار مطلوب توصیف کرد و بندرلنگه را یکی از بنادر  استراتژیک  کشور با ظرفیت‌های در آمدزایی قابل قبول عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تدوین سازوکارهایی به منظور وصول مطالبات سازمان و برنامه‌ریزی برای به حداقل رساندن بدهی‌های تجاری در بندر لنگه اشاره کرد و گفت: در خصوص بدهکاران کلان که نسبت به پرداخت معوقات خود در بندر لنگه  تاکنون اقدامی نکردند، پس از بررسی مجدد تصمیمات اتخاذ شده به بندر ابلاغ خواهد شد.

صادقی‌نژاد مدیر کل مناطق ویژه بندری و سرمایه گذاری سازمان بنادر و دریانوردی نیز در این جلسه به مباحث سرمایه‌گذاری در بندرلنگه پرداخت و از آمادگی سازمان برای کمک به توسعه بندری وایجاد زیر ساخت‌های مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران سخن به میان آورد.

روانبخش بهزادیان مدیر کل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی که از دیگر سخنرانان حاضر در این نشست بود نیز به ارائه توضیحاتی پیرامون موضوعات بندری و تدوین دستورالعمل‌ها، درتغییر در روند تعرفه‌های بندری طی سال آتی پرداخت.

بازدیدها از اسکله‌ها، مهمانسرا و حوزه‌های مختلف عملیاتی و بندری بندر لنگه از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه اعضای کمیته وصول مطالبات سازمان بنادر و دریانوردی به شهرستان بندر لنگه بود.

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بنادر هرمزگان بندر لنگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شدند

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تعطیلی فعالیت بنادر مسافربری استان به علت شرایط نامساعد جوی خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حسین عباس‌نژاد ‌اظهار داشت: رفت و آمد از بندر مسافری شهید حقانی بندرعباس به قشم و هرمز و برعکس تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی بیان کرد: فعالیت بنادر مسافری غرب هرمزگان و مسافرت به کیش نیز هم اکنون متوقف شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار کرد: مردم برای رفت و آمد به جزیره قشم می‌توانند از مسیر بندر پل خمیز به بندر لافت (قشم) و بر عکس استفاده کنند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • لزوم راه اندازی دهکده لجستیکی در بندر بوشهر
  • فعالیت بنادر مسافری هرمزگان متوقف شد
  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شدند
  • هوشمند‌سازی عملیات بندری وسایل نقلیه در بنادر شرق هرمزگان
  • ◄ عملیات بندری وسایل نقلیه در بنادر شرق هرمزگان هوشمند سازی شد
  • راه اندازی دهکده لجستیک در بوشهر
  • دهکده لجستیک در بندر بوشهر راه‌اندازی می‌شود
  • دهکده لجستیک در بوشهر راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی دهکده لجستیک برای تخلیه و بارگیری کالا در بوشهر
  • میزبانی اسکله‌های گلستان از ۷۵ هزار گردشگر دریایی