Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: فرهنگیان کارون و باوی مشمول ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد تقی‌زاده گفت: ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه که مربوط به افزایش ۲۰ و ۲۵ درصدی حقوق فرهنگیان ساکن مناطق جنگی است ماه گذشته ابلاغ شد.

وی افزود: در ابلاغیه ماده ۱۱۲ در ماه گذشته تنها فرهنگیان مناطق اهواز، اندیمشک، دزفول و حمیدیه در شمول این ماده قرار گرفتند و احکام حقوقی این افراد شامل افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با اشاره به پیگیری های مستمر اداره کل در خصوص پوشش فرهنگیان کارون و باوی در این ماده، خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در دو نوبت مکاتباتی را با وزارت آموزش و پرورش، مجمع نمایندگان خوزستان و همچنین ستاد کل نیروهای مسلح انجام داد. پس از پیگیری‌های پیوسته خوشبختانه ستاد کل نیروهای مسلح و نیز سازمان امور اداری و استخدامی کشور با قرار گرفتن مناطق کارون و باوی در زمره مناطق جنگی موافقت کردند.

تقی زاده اضافه کرد: وزارت آموزش و پرورش منتظر ابلاغ رسمی سازمان امور استخدامی کشور است تا نگارش مربوط به افزایش حقوق فرهنگیان کارون  و باوی را به اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ارسال کند. همکاران ما در امور اداری به محض دریافت نگارش سیستمی نسبت به صدور احکام حقوقی همکاران این مناطق اقدام خواهند کرد.

وی در پایان گفت: اختصاص حق ۲۵ درصد مناطق جنگی گام مهمی در راستای ارتقای وضعیت حقوقی همکاران ساکن مناطق جنگی استان خوزستان است.

گفتنی است؛ شهرستان باوی دارای ۱ هزار و ۲۵۶ همکار فرهنگی است. همچنین بالغ بر‌ یک هزار و ۷۰۰ فرهنگی نیز در شهرستان کارون مشغول خدمت هستند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آموزش و پرورش استان خوزستان حقوق نیروهای مسلح وزارت آموزش و پرورش جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، آیین افتتاح ستاد اسکان آموزش و پرورش استان کرمان صبح امروز با حضور رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و سعید شاهرخی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان در محل هنرستان مدرس کرمان برگزار شد.

سعید شاهرخی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان در این آیین با بیان اینکه شعار امسال وزارت میراث میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای نوروز «عید آمد و عید آمد» است، اظهار داشت: عید اول ماه رمضان و بهار قرآن است و عید دوم عید باستانی نوروز است.

وی با اشاره به اینکه اوقات فراغت و تعطیلی آموزش و پرورش پیک گردشگری استان کرمان است، گفت: برای خدمات شایسته بهتر باید اصلاح رفتار داشته باشیم و تمام تلاش خود را بکنیم که خدمت بهتری به مسافران نوروزی بدهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان، افزود: امروز ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در استان کرمان رسماً آغاز به کار می‌کند و این امکان وجود دارد که هموطنان در سطح کشور اسکان خود از قبل رزرو کنند.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این آیین با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران و تبریک پیشاپیش سال نو، اظهار داشت: امیدوارم سال جدید سالی پر از موفقیت برای مردم ایران باشد و شاهد پیشرفت‌های بیشتری از میهن اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ اتفاقات خوبی در سطح آموزش و پرورش استان کرمان افتاد که جای دارد از همه همکاران خودم از معلمان و فرهنگیان و دانش‌آموزان در جای جای استان تشکر کنم، ادامه داد: کسب شش رتبه تک رقمی در کنکور سراسری اتفاق بی‌نظیری بود که امسال انجام شد و در همه شاخص‌های آموزشی رشد چشمگیری داشتیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه در جشنواره نوجوان خوارزمی ۲۰ نفر از دانش‌آموزان کرمانی در سطح کشور رتبه آوردند، افزود: در المپیادهای دانش‌آموزی رتبه‌های خوبی در سال گذشته داشتیم و امسال ۱۴۱ نفر از دانش‌آموزان به مرحله استانی راه پیدا کردند که کلاس‌های آموزشی برای آنها در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در ارزیابی وزارت آموزش و پرورش از ادارت کل آموزش و پرورش کشور، استان کرمان در ۱۲۰ شاخص اختصاصی رتبه اول و در ۱۴ شاخص عمومی رتبه دوم را کسب کرد که در مجموع در سطح کشور رتبه دوم شدیم، گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۸۰ زمین چمن مصنوعی ورزشی در سطح مدارس استان کرمان افتتاح شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه ۲۶ شهید دانش‌آموز و دو شهید معلم امسال در حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان داشتیم، ادامه داد: ۱۱۶ دانش‌آموز ما نیز در این حادثه مجروح شدند.

وی با بیان اینکه کرمانی‌ها به مهمان نوازی در دنیا معروف هستند و این افتخار را داریم که امسال هم ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در استان کرمان فعال است، گفت: از همه همکاران خود می‌خواهم که مسافران نوروزی را تکریم کنند تا خاطره خوبی برای آنها فراهم شود.

رضایی با اشاره به اینکه ۲۵۵ مدرسه در سطح استان کرمان پذیرای مسافران نوروزی هستند و به این منظور تجهیز شدند، افزود: ۲ هزار و ۳۰۸ کلاس درس در سطح استان کرمان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ۸۹ هزار و ۹۳۰ نفر از مسافران در نوروز سال گذشته در مدارس استان کرمان اسکان داده شدند، گفت: امسال ۶۵۰ نفر عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان هستند و ۱۵ پایگاه در ۱۵ شهرستان استان در ایام نوروز در سطح استان دایر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه در شهرستان‌های انار، بردسیر، جیرفت، راور، سیرجان، شهربابک، شهداد، کهنوج، راین، ریگان، ماهان، بم، رفسنجان و نواحی یک و دو کرمان پایگاه‌های ستاد اسکان نوروزی ما دایر است، گفت: ۲۵ مرکز رفاهی آموزش و پرورش در سطح استان کرمان آماده پذیرش مسافران نوروزی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • صحت انتخابات در حوزه انتخابیه اهواز تأیید شد
  • صحت انتخابات در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه، کارون از سوی شورای نگهبان تأیید شد
  • خبر خوش واریزی برای فرهنگیان تا قبل از پایان سال
  • خبر خوش برای فرهنگیان
  • تدارک سفر برای پذیرایی از ۲۰ هزار فرهنگی در اردبیل
  • آغاز اسکان نوروزی فرهنگیان در آذربایجان‌غربی
  • ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان افتتاح شد
  • اسکان فرهنگیان در ۵۳ مدرسه آذربایجان غربی
  • توضیحی درباره ‌فعالیت‌ غیرحضوری مدارس اهواز و کارون در نوبت صبح و ظهر
  • فعالیت غیرحضوری مدارس مناطق دچار آبگرفتگی در اهواز و کارون