Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:57:00 GMT

تصادف در جاده مراغه - هشترود دو کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۷۳۹۸

تصادف در جاده مراغه - هشترود دو کشته برجا گذاشت

مراغه - ایرنا - برخورد یک دستگاه وانت نیسان با یک دستگاه کامیون باری در جاده مراغه - هشترود دو کشته و یک مجروح برجا گذاشت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مراغه روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ظهر امروز در پنج کیلومتری جاده مراغه به هشترود به وقوع پیوست.
جواد پنداشته افزود: در این حادثه، دو سرنشین خودروی نیسان براثر شدت جراحات وارده در دم جان باختند و راننده کامیون باری نیز به دلیل وارد آمدن جراحات توسط اورژانس به بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پس از وقوع این حادثه، تیم های امداد و نجات اقدام به انجام عملیات رهاسازی اجساد و انتقال مجروح به مراکز درمانی کردند.
وی اضافه کرد: براساس نظر کارشناسی پلیس راهور، علت حادثه انحراف به چپ خودروی نیسان اعلام شده است.
محور مراغه - هشترود به طول 101 کیلومتر با پیچ‌های خطرناک از دو شهر خداجو و نظرکهریزی می ‌گذرد و بیشتر ترددهای شهرستان‌ های جنوب استان‌ های آذربایجان ‌شرقی، آذربایجان ‌غربی و شمال کردستان از این مسیر انجام می‌شود.
این جاده از حادثه‌ خیزترین راه ‌های کشور است و طبق آمار پلیس راه، در پنج سال گذشته بیش از 800 نفر در این مسیر کشته و زخمی شدند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث تصادف مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۷۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید رضا اسدنژاد اظهار کرد: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اضافه کرد: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی گفت: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

کد خبر 6087555

دیگر خبرها

  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت