Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از توزیع بیش از یک میلیون وعده تغذیه رایگان به ارزش 25 میلیارد ریال میان دانش‎آموزان 121 مدرسه تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از استان نیوز، مصطفی خاکسار قهرودی گفت: مطابق دستور تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر توجه به محرومان و مستضعفان، طرح بزرگ تغذیه رایگان دانش‌آموزان مدارس مناطق کم‌برخوردار در سه استان خراسان رضوی، جنوبی و شمالی توسط معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی پیشنهاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با بیان اینکه این طرح طی روزهای آتی، یکشنبه در خراسان شمالی و دوشنبه در خراسان جنوبی کلید می‌خورد، افزود: در مجموع در قالب این طرح، تا پایان سال جاری بیش از یک میلیون وعده صبحانه رایگان از تولیدات کارخانجات آستان قدس رضوی، به ارزش اعتباری 25 میلیارد ریال برای دانش‎آموزان در 16 دهستان و 121 مدرسه توزیع می‌شود.

وی همچنین با اشاره به ابعاد همکاری بین سازمانی این طرح، بیان کرد: این طرح به پیشنهاد آستان قدس رضوی در سه استان خراسان برنامه‌ریزی و از امروز اجرایی می‌شود و دوشادوش این آستان قدسی، آموزش و پرورش، سپاه و کمیته امداد با ما همراهی می‌کنند.

خاکسار دانش‌‏آموزان را سرمایه‎های آینده کشور دانست و گفت: نارسایی و سوء تغذیه از جمله آسیب‌های برخی نونهالان و نوجوانان در مناطق محروم است، بنابراین در قالب این طرح ضمن رفع این کمبودها، رشد فکر، ذهنی و جسمی دانش‌آموزان هم تأمین می‌شود.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی نهادینه کردن فرهنگ رضوی را از مهم‌ترین اهداف زیربنایی این طرح برشمرد و ادامه داد: امیدواریم از این مسیر نام و فرهنگ مبارک رضوی را در مدارس و میان نوجوانان و جوانان کشور اشاعه دهیم.

وی با بیان دیگر ابعاد اجرای طرح تغذیه رایگان دانش‌آموزان در مدارس مناطق محروم، متذکر شد: این طرح برای نخستین بار در حال اجرا است و در قالب آن بنا داریم نهادهای مسئول را بیش از پیش به این امر توجه دهیم تا خلا موجود در این زمینه به زودی مرتفع شود.

خاکسار قهرودی گفت: از مسیر اجرای این طرح به دنبال جهت دادن فرهنگی و معنوی به کمک خیران و تلاش‌های میان سازمانی هستیم، چراکه این دست برنامه‌ها ضمن توجه به حرکت‌های فرهنگی جامعه، توجه به محرومان و نیز نگاهی به چشم‌انداز نسل‌های آینده است.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا

به گزارش خبرگزاری  صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش برزک گفت: این بسته‌ها شامل مسواک و خمیر دندان، ماسک و لوازم بهداشتی است که یک شرکت تولیدی تهیه و بین دانش آموزان توزیع کرده است.


نادعلی هدف از توزیع این بسته‌های بهداشتی را ارتقاء و توسعه سطح سلامت جسمی و بهداشتی دانش آموزان پسر ودختر مدارس به‌منظور پیشگیری از بروز بیماری‌های خاص دوران بلوغ، و افزایش سطح انگیزشی دانش آموزان به حفظ سلامت وتوجه به رعایت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی بیان کرد.


ویدوجا روستایی در نزدیکی شهر برزک و در ۵۵ کیلومتری غرب کاشان است.

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری