Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن ساسانی معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با اشاره به اینکه تصمیم‌گیری برای بازگشایی آب در بستر زاینده‌رود با شورای هماهنگی حوضه آبریز زاینده‌رود است ، اظهار داشت : براساس هماهنگی‌ها در روزهای آینده جلسه‌ای با حضور مسئولان در وزارت نیرو تشکیل می‌شود و زمان دقیق بازگشایی آب اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حجم آب پشت سد زاینده‌رود هم اکنون به 152 میلیون مترمکعب رسیده است، افزود: با بارندگی‌های مطلوب طی روزهای اخیر میزان حجم آب سد نسبت به ماه گذشته 15 میلیون مترمکعب افزایش داشته است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان بیان کرد : امسال در فصول سرد بارش برف مطلوب بوده است و در اسفند ماه با گرمای هوا و ذوب شدن برف‌ها شاهد افزایش حجم آب پشت سد زاینده‌رود خواهیم بود.

وی افزود: با افزایش حجم آب پشت سد و تصمیم‌گیرهای وزارت نیرو که مصمم هست با پذیرفتن حداقل خطر، آب در شرق و کلانشهر اصفهان برای تامین نیاز بخش کشاورزی جریان یابد.

انتهای پیام/م

بازگشایی آب در بستر زاینده‌رود با شورای هماهنگی حوضه آبریز زاینده‌رود است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تمدید مجدد لغو پرواز‌های مهرآباد | وضعیت پرواز‌ها مشخص نیست

به گزارش جام جم آنلاین، رضا کارگر مدیر روابط عمومی فرودگاه مهرآباد در گفتگو با مهر با بیان اینکه تا کنون تصمیمات جدیدی مبنی بر بازگشایی فرودگاه مهرآباد اتخاذ نشده، گفت: با توجه به اینکه بیشترین پرواز‌های کشور در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد انجام می‌شود تا دقایق گذشته خبری مبنی بر بازگشایی این فرودگاه لحاظ نشده است.

وی در ادامه تاکید کرد: باتوجه به نوتام «۱۱۳۵» اگر مجدد بنا به تمدید لغو پرواز‌های مهرآباد باشد، قطعاً پرواز‌ها باطل خواهد شد؛ امت تا بدین لحظه وضعیت پرواز‌ها مشخص نیست.

همچنین وی در خصوص وضعیت باطلی بلیت مسافران، افزود: پرواز مسافرینی که لغو شد باید به شرکت هواپیمایی یا آژانسی که از آن بلیت خریداری کردند مراجع کنند؛ بعضاً ممکن است با پرواز فوق‌العاده اقدام به جابه جایی مسافران کنند.

دیگر خبرها

  • وزارت کشور در بحث واگن‌های وارداتی جهادی عمل کند نه اداری
  • ۴۰ هزار هکتار اراضی حوضه زاینده‌رود زیر کشت غلات است
  • تداوم فرونشست در اصفهان / احیای زاینده رود مانند دریاچه ارومیه مد نظر قرار گیرد
  • دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود رو به تعطیلی است
  • احتمال تمدید مجدد لغو پرواز‌های مهرآباد | وضعیت پرواز‌ها مشخص نیست
  • زمان اعمال نرخ جدید کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی
  • دومینوی فرونشست در اصفهان/بدون جریان دائمی زاینده‌رود، امیدی به مهار نیست
  • انتصاب رییس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کهگیلویه و بویراحمد
  • زمان افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی مشخص شد
  • زمان دومین حراج شمش طلا مشخص شد