Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در دیدار رئیس بسیج اساتید کشور ضمن ابراز خوشحالی از دغدغه اساتید دانشگاهی برای ورود به مسایل و حل مشکلات اظهار داشت: آنگونه که شایسته است ارتباط با طیف دانشگاهی برقرار نشده و خوشحال خواهیم شد اگر مجموعه های مختلف در راستای اصلاح امور نقد کنند و ارائه دهنده راهکارهای درست باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بیان مشکلات استان کاری آسان و از عهده همگان بر می آید، اضافه کرد: برخی کاستی ها در حوزه زیرساخت ها استان را به این روز انداخته که ما در بسیاری از شاخص های توسعه ای در رتبه های آخر کشور قرار داشته باشیم البته ریشه این امر نیز در کم کاری های گذشته نهفته است.
مرادنیا توسعه کردستان را در گرو ایجاد زیرساخت های اساسی در استان اعلام کرد و افزود: علیرغم همه مشکلات اعتباری کشور، در بخش های مرتبط با راه و راه آهن توانسته ایم اعتبارات قابل توجهی اخذ کنیم.
استاندار کردستان توجه به تخصیص مناسب آب برای توسعه کشاورزی را یکی از راه های رشد و ترقی استان برشمرد و یادآور شد: کردستان کمترین بهره مندی را از اعتبارات رهبری در حوزه مهار آب های مرزی داشته است.
وی با بیان اینکه استان کردستان می تواند در تولید محصولات باغی و پروتئینی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد؛ تاکید کرد: کردستان می تواند در یک برنامه پنج ساله تولید گوشت قرمز خود را به میزان 13 هزار تن افزایش دهد و همچنین با توسعه باغات علاوه بر تامین بخشی از نیازهای داخل صادرات نیز داشته باشد.
مجتبی زارعی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور به منظور شرکت در همایش استادان و نخبگان دانشگاهی استان کردستان با محوریت سوانح نفت پایگی توسعه ایران و راه انقلابی کردستان فردا، به این استان سفر کرده است.
3034/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان کردستان راه آهن کشاورزی گوشت قرمز نفت جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: ۳۵ نفر از دانشجویان، اساتید دندانپزشکی و همکاران شاغل در این حوزه در یک اردوی ۲ روزه به ساکنان روستا‌های مناطق محروم سروآباد خدمات ارائه کردند.

دکتر رستگار خسروی ادامه داد: از بین این خدمات دندانپزشکی، ۲۵۰ ترمیم آمالگام و کامپوزیت، ۱۲۰ کشیدن دندان و ۴۰ مورد جرمگیری انجام شده است.

وی از ارجاع تخصصی‌تر ۱۰ نفر از دانش آموزان این مناطق به کلینیک دندانپزشکی خبر داد و افزود: اولویت خدمات دندانپزشکی با دانش‌آموزان ابتدایی بود که بعد از بررسی و ویزیت ۱۰ نفر از آنها برای دریافت خدمت تخصصی‌تر دندانپزشکی به کلینیک دندانپزشکی دانشگاه ارجاع شدند.

خسروی اضافه کرد: این خدمات در منطقه ژاوه‌رود، سروآباد روستای بوریدر، روستای بیساران و روستای پایگلان ارائه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • عملیات زمینی گسترده ترکیه علیه گروه‌های کُرد در عراق؛ زمان حمله مشخص شد
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • پنجره واحد خدمات هوشمند وزارت علوم جزء ۵ کشور برتر جهان
  • راهکار ۶ بندی برای حل مسئله ارز/ گفتگو با حسین صمصامی