Web Analytics Made Easy - Statcounter

در استوری اینستاگرام سردار کمالی درباره کلیپ جنجالی سربازان موزیسین آمده است:

بسمه تعالی

درخصوص کلیپ شادی سربازان که اتفاقاً مستمسکی شد که انشاالله به زودی طرحی تحت عنوان نشاط سربازان در نیروهای مسلح تدوین و اجرایی گردد، شایعاتی از سوی برخی افراد مبنی بر برخورد با مسئولان ذیربط در کلیپ پخش شده است که تکذیب می شود، ظاهراً عده‌ای علاقه مند هستند هرطور شده حتی به صورت قطره چکانی کام ملت را تلخ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تشکر

سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سردار کمالی سربازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش احساسی سردار آزمون به گلزنی دیبالا

ستاره آرژانتینی جالوروسی پس از گل تماشایی مقابل میلان در آغوش هم‌تیمی ایرانی خود قرار گرفت.

   

 تیم فوتبال رم در حالی از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه المپیکو به مصاف میلان رفته تا بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا را برگزار کند که سردار آزمون را پس از یک ماه دوباره روی نیمکت دارد و نیمه اول را با برتری دو بر صفر و البته یک اخراجی پشت سر گذاشته است.

شاگردان دنیله ده‌روسی که در مسابقه رفت مقابل میلان به پیروزی یک بر صفر رسیده بودند، در دیدار برگشت لیگ اروپا هم هجومی کار کردند و در دقیقه ۲۲ به دومین گل در این بازی توسط پائولو دیبالا رسیدند که ستاره آرژانتینی پس از گلزنی خوشحالی جالبی همراه با سردار آزمون انجام داد.

دیبالا که روی موقعیت‌سازی عالی روملو لوکاکو توانست صاحب توپ شود و در نهایت با یک ضربه فنی دیدنی دروازه میلان را باز کند، برای انجام خوشحالی به کنار زمین آمد و در آغوش سردار آزمون قرار گرفت.

ستاره آرژانتینی که ارتباط نزدیکی با سردار آزمون دارد، با گل تماشایی به سمت هم‌تیمی ایرانی خود رفت و شادی خود را با او تقسیم کرد.

البته پائولو دیبالا تا پایان نیمه اول در زمین نماند و به‌دلیل اخراج چلیک و تغییر تاکتیک ده‌روسی، در دقیقه 43 جای خود را به دیگو یورنته داد تا این تعویض دفاعی، پیروزی را برای جالوروسی حفظ کند.

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش احساسی سردار آزمون به گلزنی دیبالا
  • آخرین وضعیت راه‌های جنوب کرمان در پی بارندگی‌های اخیر
  • واکنش مدیر موسسه اطلاعات به علنی شدن تذکر به مسئولان بابت گشت ارشاد
  • عضو دفتر رهبری: برخی مسئولان به دلیل اقدامات نامناسب در برخورد با بی حجابی تذکر گرفتند
  • پائولو دیبالا و تقسیم شادی پس از گل خود به میلان با سردار آزمون / عکس
  • تأکید مسئولان استان بر برخورد جدی با خودرو‌های قاچاق بر
  • واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها به سبک قدیم!
  • کلیپ دیدنی از شهید سردار سرلشکر زاهدی
  • واکنش تحلیلگر ایرانی ساکن لندن به فعالیت مجدد گشت ارشاد: به مسئولان التماس می کنم دست از این رفتارهای حیرت آور در خیابان ها با جوان های خودمان بردارید
  • گره‌گشایی ۱۶ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل فارس