Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@05:32:19 GMT

پیروزی ارزشمند کاله در آمل رقم خورد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۸۶۸۹

پیروزی ارزشمند کاله در آمل رقم خورد

تیم کاله مازندران در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال، میزبان تیم عقاب نهاجا بود که در پایان این آملی‌ها بودند که با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیدند. ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، رقابت‌های لیگ برتر والیبال عصر امروز در شهرهای مختلف برگزار شد که در یکی از دیدار های جذاب هفته هجدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شاگردان جوان عطایی عصر امروز در سالن پیامبر اعظم شهرستان آمل به مصاف سربازان فرهاد نفرزاده رفتند که در پایان این آملی ها بودند که با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله آمل موفق به ادامه روند پیروزی‌های خود شدند و جایگاه خود را در جدول برای حضور در مرحله پلی آف تثبیت کردند.

نکته قابل توجه این دیدار حضور ابوالفضل قلی پور لیبروی سابق تیم کاله و علیرضا جدیدی سرعتی زن آملی در تیم عقاب نهاجا حضور بود که در به شدت از سوی هواداران پرشور آملی تشویق شدند.

کولاکوویچ: در تیم ملی والیبال، بازیکن سالاری وجود ندارد/ مقصر نتایج تیم ملی من نیستم/ دوست دارم خوش‌خبر برگردداصفهان| بازیکن تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن: نباید مقابل رقبا امتیاز زیادی از دست بدهیمسری A1 والیبال ایتالیا| شکست مونزا در راونا/ غفور فقط 3 امتیاز گرفت

تیم کاله آمل با 28 امتیاز در رده چهارم جدول رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران قرار دارد و در آن‌سوی میدان نیز تیم عقاب نهاجا با 9 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/ ع

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد

 شاگردان لوئیس انریکه با کسب یک پیروزی قاطع در دیداری معوقه در شرف کسب عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه قرار گرفتند.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای معوقه هفته بیست‌و‌نهم لوشامپیونه فرانسه، چهارشنبه شب از ساعت 20:30 به وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میهمان تیم لوریان بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد.

عثمان دمبله دو بار در دقایق 19 و 60 و کیلیان امباپه نیز دو بار در دقایق 22 و 90 گل‌های میهمان پاریسی‌ را به ثمر رساندند و تنها گل تیم حریف هم در دقیقه 73 توسط بامبا با پاسی از بنجامین مندی ستاره سابق منچسترسیتی رقم خورد.

با این نتیجه PSG، بیستمین پیروزی در سی‌امین بازی خود در این فصل لیگ یک فرانسه را کسب کرد و اکنون در آستانه کسب قهرمانی قرار گرفته است. در واقع در صورت ناکامی موناکو در کسب پیروزی خانگی از لیل - دیداری که از ساعت 22:30 به وقت تهران آغاز شده است - قهرمانی پاریسی‌ها مسجل خواهد شد.

در جدول رده‌بندی پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 56 امتیاز در رده دوم قرار دارد و لیل با 52 امتیاز سوم است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 2 عامل مهم برای ماندن امباپه در پاریس کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن می‌رود!‏

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟