Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مونا دریس‌محمودی کاپیتان تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن با اشاره به اینکه شکست هفته گذشته برابر پیکان نتیجه سهل‌انگاری خودمان بود ، درباره پیروزی تیمش برابر شهرداری سمنان در هفته هشتم لیگ برتر والیبال بانوان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و تیم شهرداری سمنان بازیکنان جوان بسیار با استعدادی دارد که در دور رفت نیز خوب کار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون برای قهرمانی به معدل امتیاز نیاز داریم باید بهتر از این ظاهر می‌شدیم.

وی شانس قهرمانی ذوب‌آهن در لیگ امسال را بالا دانست و ادامه داد: تمام تلاش‌مان را برای قهرمانی انجام خواهیم داد. اگر چه کمی کارمان سخت شده است ، اما تلاش می‌کنیم که در بازی‌های باقی‌مانده با امتیاز بالا پیروز شویم تا بتوانیم قهرمانی را به دست آوریم.

این بازیکن تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن با اشاره به جوانگرایی ایجاد شده در ذوب‌آهن ، درخشش تیمش را نتیجه سال‌ها بازی کردن بازیکنان در کنار هم دانست و گفت : تیم جوان ، هماهنگ و بسیار خوبی داریم که بیشتر بازیکنان آن بومی هستند ؛ چند سال است که کنار هم بازی می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم در پایان فصل نتیجه خوبی بگیریم، چون تمام بازیکنان زحمت زیادی برای تیم کشیده‌اند.

دریس محمودی آینده خوبی را برای تیمش پیش‌بینی کرد و افزود: ذوب‌آهن یک تیم ریشه‌دار است و بیشتر بازیکنان اصفهانی کیفیت بسیار خوبی دارند ؛ باشگاه ذوب‌آهن سال‌های زیادی است که در رده‌های مختلف والیبال بانوان، در حال استعدادیابی و بازیکن‌سازی است و قطعاً آینده خوبی در انتظار تیم ما است.

انتهای پیام/م

تلاش تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن کسب امتیاز بالا در بازی‌های باقی‌مانده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵ میلیون تومان جایزه نقدی به مدت ۶ روز در فدراسیون شطرنج برگزار شد.
در پایان این مسابقات تیم شطرنج بانوان نخبگان گیلان به مقام قهرمانی رسید، پیشگام نوین تهران و فیل خوب اراک به ترتیب دوم و سوم شدند.
در لیگ برتر شطرنج بانوان ایران ۸ تیم باشگاه نخبگان گیلان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهر رضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد