Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به گرانی قیمت کالاها در بازار گفت: کسانی که در کنترل و تنظیم بازار نقش دارند توسط قوه قضائیه و دستگاه‌های نظارتی باید مورد کنترل و نظارت قرار گیرند.

وی افزود: ما امروز در یک شرایط جنگ اقتصادی به سر می‌بریم اما شرایط به گونه‌ای است گویا هیچ اتفاقی نیفتاده است و یکی از موضوعاتی که امروز اهمیت دارد صرفه‌جویی و پرهیز از اسراف در ادارات، نهادها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و پرهیز از هزینه‌های غیرضروری وکنترل مصرف است و این صرفه‌جویی هم جنبه مردمی دارد هم جنبه دولتی برای نهادها و دستگاه‌ها را.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این فضا باید به وجود آید تا مصارف خود مان را با کنترل بیشتری داشته باشیم و این امر نیاز به کار فرهنگی، رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی دارد.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: من معتقدم که مسئولین در رابطه با آلام و دردهای مردم یک سری به روستاها و شهرهای بزرگ در حاشیه شهرها بزنند و لازم هم نیست مراسم ویژه‌ای گرفته شود. مسئولین به صورت سرزده در مساجد، محیط‌های مردمی و اجتماعی حضور پیدا کنند و با مردم ارتباط برقرار کنند و ببینند مردم چه وضعیتی دارند. این کار سختی نیست.

وی افزود: در بحث صرفه‌جویی در هزینه‌ها بسیاری از اجلاس‌ها، مراسم، نشست‌ها، کنگره‌ها، سفرها و کارهای جانبی بسیاری که در قالب‌های مختلف صورت می‌گیرد شاید اصلا ضروری نباشد. همچنین هزینه‌های جاری دولت لازم است با صرفه‌جویی همراه باشد.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ اینکه ما امروز بخواهیم در رسانه‌ها و تلویزیون تبلیغ یکسری زندگی‌های لوکس و پرهزینه را داشته باشیم با شرایط امروز کشور سازگار نیست. امروز اقشار محروم و کم بضاعت ما در شرایط سختی هستند و علاوه بر این اقشار متوسط ما امروز از کمترین امکانات بی‌بهره هستند و سفره زندگی آنها روز به روز کوچکتر می‌شود.

قاضی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد:‌ حضور مسئولین در میان مردم این پیام را به همراه دارد که مسئولین نسبت به مشکلات معیشتی آحاد مختلف مردم بی‌تفاوت نیستند و در عرصه‌های مختلف در کنار مردم هستند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، استخر ژئوممبران دانشگاه در آخرین روز‌های فروردین ماه ۱۴۰۳ با ظرفیت ۱۲۰۰ مترمکعب سرریز از آب شد.


با توجه به وجود خشکسالی‌های پی در پی، و برای استفاده حداکثری از ظرفیت آب‌های سطحی، استخر ژئوممبران در محل پردیس شوکت آباد با هزینه‌ی حدود ۵۰۰ میلیون تومان احداث شد.


در پی بارش‌های بهاری، این استخر آبگیری و سرریز شد که آب سرریز شده در باغ آموزشی اناری دانشگاه مورد استفاده قرار گرفت.


با جمع‌آوری یک میلیون و دویست هزار لیتر (۱۲۰۰ مترمکعب) آب باران در این استخر در حدود ۱۰۰ میلیون تومان در آبیاری فضای سبز دانشگاه صرفه جویی شده است.


آب جمع آوری شده در طول تابستان برای استفاده فضای سبز دانشگاه مورد استفاد قرار خواهد گرفت که موجب استفاده بهینه از آب‌های سطحی در فضای سبز دانشگاه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • در مصرف برق صرفه جویی کنید خودرو جایزه ببرید
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند
  • صرفه‌جویی ۲۵۰ مگاواتی برق در شیراز با نصب کنتور‌های هوشمند