Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@09:49:23 GMT

فشار برای آزادسازی واردات شیر خشک

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۹۴۴۵

صراط:

فرشید صراف مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی،طی نامه‌ای خطاب به حجتی وزیر جهاد کشاورزی مشکلات بر سر راه این شرکت‌های تولیدی را مطرح کرده است.

به گزارش فارس، صراف با اشاره به اینکه تولید به شدت در تکاپوی بودن و ماندن برای سربلندی کشورمان ایران اسلامی است، اظهار داشت: قیمت مصوب شیر خام و نهاده‌های دامی مورد نیاز در ستاد تنظیم بازار کشور زمانی مشخص شد که با مشکل افزایش نرخ ارز، حمل و نقل و کمبود نهاده مورد نیاز روبه‌رو شد و در نهایت با افزایش قیمت نهاده‌ها ناشی از افزایش هزینه‌ حمل و نقل و قیمت جهانی نهاده‌ها مواجه، که به تبع آن، افزایش قیمت سایر نهاده‌های مورد نیاز دام مانند علوفه‌ها (یونجه، کاه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..)، انواع کنجاله‌ها و دانه‌ها و اقلام مصرفی مانند داروها و... خارج از ارز دولتی نیز دچار تورم شد.

وی افزود: با وجود تلاش‌های بسیاری که توسط وزارتخانه متبوع شما انجام گردیده، ستاد تنظیم بازار کشور قیمت شیر خام را بدون لحاظ نمودن افزایش ناشی از تلاطم اقتصادی کشور مصوب نمودند، ولی می‌بایست قبول کرد که لابی‌های قدرت و سرمایه‌‌داری بسیار قدرتمندتر از توان تولید کشاورزی و دامپروری کشورمان است.

فرشید همچنین در این باره می‌گوید: با توجه به کاهش ۱۰-۱۵ درصدی قیمت پایه شیر خام در طی روزهای اخیر و تلاش بیشتر در این راستا برای آزادسازی واردات شیرخشک و ممنوعیت صادرات شیرخشک کما فی‌السابق و افزایش قاچاق دام از طرف برخی عناصر که صرفاً منافع خود را لحاظ می‌نمایند، همه این موارد نشان از آینده‌ای نه چندان روشن برای تولید شیر و گوشت کشور است.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت:  جهت حفظ صیانت از تولید، تدابیری اتخاذ شود که منافع بلند مدت گاوداران و دامداران کشور حفظ و با فراهم نمودن امنیت شغلی و اقتصادی به تولید خود امیدوار باشند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی دو هزار مترمربع از زمین های کشاورزی اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛آزاد سازی دو هزار متر مربع از زمین هایِ کشاورزی شهرستان اسلامشهر.رئیس جهاد کشاورزیِ این شهرستان گفت:در اجرای قانون حفظِ کاربری اراضیِ زراعی و باغ‌ها؛سوله سازی و دیوارکشی هایِ غیرِمجاز،در بخش چهاردانگه، قلع و قمع شد.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • آزادسازی دو هزار مترمربع از زمین های کشاورزی اسلامشهر
  • مبادله ۸۴ هزارو ۵۳۹ تن محصولات کشاورزی درمرز‌های رسمی سیستان وبلوچستان
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • افزایش مدت گارانتی خودرو در ایران
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • کشت گندم دیم و آبی در ۴۰۸ هزار هکتار اززمین‌های کشاورزی آذربایجان غربی
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است