Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: باید منتظر شد تا مرجع قضایی به‌صورت بی‌طرف پرونده تخلفات رخ داده در موضوع هفت سنگان را رسیدگی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین حجت الاسلام نورالله قدرتی عصر امروز در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قزوین در جمع خبرنگاران درباره پرونده زمین خواری هفت سنگان اظهار کرد: پرونده زمین‌خواری منطقه هفت‌سنگان مسیر قانونی خود را طی می‌کند و پرونده‌های مرتبط با آن در تهران بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی اذعان کرد: از ریاست قوه قضائیه درخواست شده تا کلیه پرونده‌های مربوط به این موضوع در دادسرای کارکنان دولت در تهران ارائه شود تا شائبه طرفداری از کسی در آن ایجاد نشود. 

رئیس کل دادگستری قزوین ابراز کرد: از زمان ورودم به دادگستری قزوین رسیدگی به پرونده هفت سنگان آغاز شد و طی ماه‌های اخیر تصمیم گرفتیم پرونده را به تهران ارسال کنیم.

وی عنوان کرد: هفته گذشته نیز علاوه بر پرونده‌های گذشته 3 پرونده مربوط به این زمین‌خواری به تهران ارسال شد تا به صورت همزمان به همه پرونده‌های رسیدگی شود.

این مسئول تصریح کرد: در موضوع رسیدگی به تخلفات رخ داده همه باید تسلیم قانون باشند، دادسرای کارکنان دولت پرونده‌های مربوط به کارکنان، قضات و اشخاصی که در این پرونده مورد خطاب قرار دارند پیگیری و بررسی خواهد کرد.

وی بیان کرد: باید منتظر شد تا مرجع قضایی به‌صورت بی‌طرف پرونده تخلفات رخ داده در موضوع هفت سنگان را رسیدگی کند.

قدرتی عنوان کرد: مشخص نیست زمان رسیدگی به این پرونده چقدر طول می‌کشد، پرونده هفت سنگان چندین سال است که در دست بررسی است و نیازمند تحقیقات بیشتری است.

وی تاکید کرد: آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان از جمله کسانی است که خواستار رسیدگی عادلانه به این پرونده است و دستگاه قضایی تهران به صورت کاملا بی‌طرفانه به این پرونده رسیدگی می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان بیان کرد: تعدادی از مدیران استان هم از این زمین‌ها خریداری کرده‌اند که باید به‌مانند دیگر پرونده‌ها دفاعیات حقوقی و کیفری خود را ارائه کنند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۹۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، قهرمان شاهی امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین _ اظهار کرد: پرونده کشف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی از جریمه بیش از ۶ میلیارد ریالی این قاچاقچی خبر داد و افزود: شعبه مذکور پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: علاوه بر ضبط ماینرهای قاچاق، متخلف را به پرداخت چهار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی در خصوص چگونگی کشف این تعداد دستگاه ماینر گفت: مأموران پلیس آگاهی سه راهی گلوگاه شهید زنگنه نهاوند این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 744900

دیگر خبرها

  • بررسی ۳۷ پرونده در جلسه کمیسیون موافقت اصولی استان تهران
  • هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران در شهرداری هستیم
  • توقیف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • ۳۸ درصد خودروهای قزوین آلایندگی دارند
  • جریمه ۲۳۸ میلیون تومانی ماهی فروش متخلف در زنجان
  • محکومیت نانوای متخلف در یزد
  • با حکم تعزیرات حکومتی نانوای متخلف نقره داغ شد
  • مهلت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به سرمربی و کادرفنی استقلال برای ارسال دفاعیات
  • برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
  • آغاز دوباره دادگاه منافقین از ۲۸ فروردین