Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@15:32:24 GMT

آرزویم عجیب سرمربی کرواسی برای جام ملت‌ها

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۹۹۴۲

آرزویم عجیب سرمربی کرواسی برای جام ملت‌ها

سرمربی تیم ملی کرواسی آرزو کرد که تیم ملی امارات به مقام قهرمانی جام ملت‌های آسیا دست پیدا کند‌.

به گزارش "ورزش سه" زلاتکو دالیچ مربی تیم ملی کرواسی آرزو کرد که امارات قهرمان جام ملت‌های آسیا بشود. او در این رابطه گفت:


سه سال را در امارات گذراندم و علاقه خوبی به همه علی الخصوص العین داشتم. احساس می‌کنم که امارات کشور دوم من است و العین هم منزل من.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنب و جوش مردم این کشور به علت حضور کرواسی در جام جهانی من را شگفت زده کرد و اصلا توقع نداشتم. می‌دانم این کارشان برای تشکر از من بوده است و حالا من باید پشت آن‌ها قرار بگیرم. به همین علت آرزو دارم امارات قهرمان آسیا بشود. 

 


وی در ادامه گفت:


آن‌ها باید بر روی نقشه‌ها و تاکتیکشان به خوبی تمرکز کرده تا پیروزی دست پیدا کنند. باید بدون توجه به قبل و بعد به دنبال موفقیت در همان مسابقه باشند‌. معتقدم صعود از دور اول هدف همه باشد و باید این قضیه مورد توجه قرار گیرد. آرزوهای بزرگ با گام‌های کوچک متوالی تحقق می‌بخشد و این چیزی است که در روسیه برای کرواسی اتفاق افتاد. من به کشورم رفتم تا تیم ملی را به جام جهانی برسانم و این یک پیروزی بزرگ برای همه بود. در رویای هیچ کسی حتی صعود از دور اول جام جهانی وجود نداشت. ما به فینال رفتیم و پیروزی بزرگی برای فوتبال کرواسی رقم زدیم. چرا امارات از این راه استفاده نکند؟ 


دالیچ سخنان خود را اینگونه ادامه داد:


امارات اگر صدرنشین شود راه ساده‌ای پیش رو خواهد داشت. اطمینان و اعتماد به نفس به تیمشان باز می‌گردد و بازیکنان به دنبال آرزوهای بزرگ خواهند بود. نیاز است که اماراتی‌ها حالا به تایلند فکر کنند تا با کسب پیروزی ضامن صدرنشینی خود باشند. 

 

دالیچ دلیل مرتبط دادن فوتبال امارات و کرواسی توسط خودش را اینگونه گفت:


حضور در العین می‌تواند یک دلیل باشد اما اماراتی‌ها شوق و استعداد زیاد فوتبالی دارند. تمرینات شبیه کرواسی در اروپایی و اروگوئه در آمریکای جنوبی است. قلب مردم اینجا بزرگ است و آرزوهای فوتبالی فراوانی دارد. 

 


سرمربی تیم نایب قهرمان جهان در خصوص مدعی کسب عنوان قهرمانی آسیا نیز گفت:


در این خصوص نمی‌خواهم صحبت کنم چون این شانس برای همه وجود دارد. من بعد از مرحله گروهی می‌توانم نظرم را بگویم چون تیم‌ها شکل واقعی خود را به دست می‌آورند. 


وی هم‌چنین به تمجید از باشگاه العین پرداخت و گفت:


هشت بازیکن تیم ملی امارات از العین هستند‌‌. آن‌ها بلافاصله بعد از جام جهانی باشگاه‌ها و با اعتماد به نفس خوب وارد مسابقات شدند. تمرکز فکری و آمادگی جسمانی این بازیکنان در بهترین حالت ممکن قرار دارد. برای من در مرتبه اول انجام یک بازی گروهی خیلی مهم است اما خالد عیسی، دروازه‌بان امارات تفاوت با دیگر تیم‌ها را رقم می‌زند. او این توانایی را دارد تیم ملی کشورش را به مرحله نهایی و درجات بالاتر برساند.

 

تیم ملی امارات جام ملتهای آسیا 2019 زلاتکو دالیچ امارات تیم ملی کرواسی کرواسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی امارات جام ملتهای آسیا 2019 زلاتکو دالیچ امارات تیم ملی کرواسی کرواسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد؛ رودرو شدن با سردار در اولین تجربه مربی‌گری

 جزئیات بیشتر از توافق فابیو کاناوارو که از امروز سرمربی جدید اودینزه خواهد بود، با باشگاه فریولیایی رسیده که تنها در انتظار اعلام رسمی اخراج گابریله سیوفی از سوی این باشگاه است.

طبق آنچه که اسکای گزارش داده، قرارداد این مدافع سابق تیم ملی ایتالیا تا ژوئن یعنی پایان فصل خواهد بود، اما بعید نیست که به سمت پروژه بلندمدت برویم. طرفین در مورد احتمال گنجاندن گزینه قرارداد دو ساله در توافقات بین باشگاه و کاناوارو بحث می‌کنند.

اولین حضور برنده توپ طلای ۲۰۰۶، دیداری تاریخی خواهد بود که قلب‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. کاناوارو در تجربه جدید خود بلافاصله دنیله ده روسی، هم تیمی خود در ایتالیایی که قهرمان جهان شد را پیش روی دارد

همچنین آنها چندین بار دیگر در دوران حرفه‌ای با یکدیگر روبرو شده‌اند، حتی به عنوان مربی. این دو در واقع قبلاً در اسپال -بنونتو در آخرین دوره مسابقات قهرمانی سری B با یکدیگر روبرو شده‌اند.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد؛ رودرو شدن با سردار در اولین تجربه مربی‌گری
  • یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور شد