Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@17:54:27 GMT

جوانان پرچم خادمی امام حسین (ع) را به دست گیرند

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۰۳۱۶

جوانان پرچم خادمی امام حسین (ع) را به دست گیرند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی ستوده شامگاه یکشنبه در آئین گرامیداشت ۳۰ سال فعالیت انجمن شعرای دارالارشاد حسینی استان اردبیل تصریح کرد: حضور جوانان در هیئت‌های مذهبی رونق‌بخش برگزاری مراسم و آئین‌های مدنظر بوده و با اعتماد بیشتر به این قشر توانا و فعال جامعه آینده درخشانی در انتظار چنین محافلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خادمین هیئت‌های حسینی که به صورت افتخاری و بدون هیچگونه توقعی تنها در راه جلب رضایت اباعبدالله الحسین (ع) و خدا در حال پیگیری فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی هستند، عامل اصلی رونق‌بخشی و اعتلای برنامه‌های آئینی می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یادآور شد: ترویج فرهنگ عاشورایی و فرهنگ اسلام ناب و باورهای متخذ از انقلاب از اهداف مهم هیئت‌های مذهبی بوده که با مشارکت همه جانبه و چشمگیر مردم پایه‌ریزی می‌شود.

ستوده به فعالیت تاثیرگذار انجمن شعرای حسینی دارالارشاد اردبیل نیز اشاره کرد و توضیح داد: چاپ بیش از ۵۰ عنوان کتاب توسط شعرای این انجمن در ترویج فرهنگ ناب شیعی و حسینی تاثیرگذار بوده و مطمئنا جامعه حسینی کشور قدردان چنین فعالیت پرشوری خواهد بود.

وی یادآور شد: فعالیت ابتکاری که توسط بانیان انجمن شعرای حسینی دارالارشاد اردبیل پایه‌ریزی شد هم اکنون به همت جوانان فعال عاشورایی و فرهنگ دوست اردبیل ادامه یافته و خوشبختانه شاهد حرکت رو به جلو و موفقیت‌آمیز این مجموعه هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: روحیه تجلیل از شاعران مردمی باید فراگیر شده و با الگوسازی و تجلیل از فعالان این بخش که سالیان سال در مدح و رثای اهل بیت (ع) در تلاش بودند به یک وظیفه عمومی تبدیل گردد.

کد خبر 4512127

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگ عاشورایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!

به گزارش "ورزش سه"، استان خوزستان همواره یکی از قطب‌های اصلی فوتبال ایران در پرورش استعداد، معرفی بازیکن‌ و ارائه فوتبال تماشاگر پسند بوده و باتوجه به جو فوتبالی این استان، تیم‌های خوزستانی هواداران زیادی هم دارند. با این حال در این فصل هر سه سهمیه لیگ برتری خوزستان یعنی فولاد، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در جنگ بقا هستند.

این وضعیت باعث تشکیل یک جلسه فوری در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان شد. این جلسه اضطراری برای هم اندیشی شامگاه دوشنبه، سوم اردیبهشت به دعوت هیات فوتبال خوزستان و میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان برای جلوگیری از سقوط و حفظ سهمیه فوتبال خوزستان در لیگ برتر با حضور حمید بنی تمیم مدیر کل ورزش خوزستان، عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال استان، بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه فولاد، حسین رحمانی مدیرعامل باشگاه نفت آبادان و ابراهیم نصیرنیا رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان برگزار شد.

حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این جلسه با اشاره به نتایج و وضعیت نمایندگان استان در لیگ برتر، عنوان کرد: "در این چند هفته باقی مانده می‌طلبد فضایی فراهم شود که جامعه فوتبالی از مدیران تا اصحاب رسانه و هواداران با همدلی و یک وفاق استانی زمینه کسب نتایج مطلوب این باشگاه‌ها را فراهم آورند."

بنی تمیم افزود: "انتظار می‌رود مدیران باشگاه‌ها با تصمیمات منطقی، مدیریتی و فنی و نیز با یک همت والا در این فرصت باقی مانده کام فوتبال دوستان را با کسب نتایج شایسته شاد کنند."

او با اشاره به اتفاقات پیش آمده برای باشگاه استقلال ملاثانی لیگ یکی نیز گفت: "تدابیری در نظر گرفته شده که با همکاری هیئت فوتبال در سریع‌ترین زمان ممکن وضعیت میزبانی‌های باشگاه استقلال ملاثانی فراهم شود و از سایر باشگاه‌های تقاضا کردیم در کنار اداره کل و هیئت فوتبال از این نماینده استان در لیگ یک کشور حمایت داشته باشند."

دیگر خبرها

  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • تنها راه نجات جامعه توسعه فرهنگ همگرایی است
  • انجمن های هنری بازوان مشورتی،تخصصی و اجرایی وزارت ارشاد هستند
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • انتصاب سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه