Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه شهریار؛ همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(سلام الله علیها) حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا رضا محمدی استاد و مشاور اخلاق در برنامه های صدا و سیما در جلسه ای با عنوان پرسش و پاسخ به شبهات اعتقادی در جمع فرماندهان، مدیران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج شهریار به نقش محوری حضرت زینب(سلام الله علیها)در حوزه های مختلف علمی پرداخت و در پایان به شبهات اعتقادی در دوران حکومت بنی امیه پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز پاسداران و سربازان اسلام با الگوگیری از دکترین علمی و اعتقادی حضرت زینب(سلام الله علیها) در عرصه های مختلف فرهنگی،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،فقهی و علمی می توانند در جامعه روشنگری کنند.

حجت الاسلام محمدی با استناد به روایات اهل البیت (علیهم السلام) گفت: برای هر گنجی کلیدی است و کلید گنج دانایی پرسیدن است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فصل چهارم از سلسله نشست‌های علمی آنلاین «درآمدی به اخلاق قرآنی» به همت انجمن علمی معارف اسلامی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری مراکز علمی کشور برگزار می‌شود.

از مزایای شرکت در این نشست اعطای گواهینامه معتبر از دانشگاه شهید بهشتی است.

زمان برگزاری تا ۲۷ اردیبهشت ماه هر شب رأس ساعت ۲٠:٠٠ اعلام شده است.

علاقمندان می‌توانند از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6085028 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • رئیسی: پیوند های عمیق اعتقادی و دینی دو ملت ایران و پاکستان ناگسستنی است/ تاکید بر مواضع مشترک
  • رئیسی: افزایش سطح تبادلات اقتصادی و تجاری دو کشور در گام اول ۱۰ میلیارد دلار هدف‌گذاری شده است / روابط ایران و پاکستان مبتنی بر رابطه تاریخیتمدنی و اشتراکات عمیق اعتقادی و دینی است
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • بررسی مقتضای اصل در مجراهای مختلف شک در مسائل اعتقادی