Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز ، اوایل بهار امسال بود که خبر آمد فرزند رسول صدرعاملی قصد دارد اولین فیلم سینمایی اش را جلوی دوربین ببرد. در ابتدا جزئیات زیادی از این فیلم منتشر نشد تا اینکه اردیبهشت ماه بهرام رادان عکسی از خود با گریم «سونامی» منتشر کرد. پس از انتشار این عکس، ویدیوهایی هم از تمرینات ورزشی مهرداد صدیقیان برای بازی در «سونامی» هم منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر بازیگران این فیلم می توان به علیرضا شجاع نوری، رعنا آزادی ور، فرشته حسینی، امیر مهدی ژوله و محمدرضا غفاری اشاره کرد.

نکات حاشیه ای

در زمان فیلمبرداری «سونامی» قهرمانان تکواندو ایران از جمله هادی ساعی و کیمیا علیزاده به پشت صحنه این فیلم رفتند و با بازیگران آن دیدار و از ساخت درام های ورزشی در سینمای ایران استقبال کردند. یکی دیگر از نکات حاشیه ای این فیلم بعد از تغییر ناگهانی تهیه کننده آن به مصاحبه امروز میلاد صدرعاملی باز می گردد. او در پاسخ به این پرسش که آیا حضور «سونامی» در بخش نگاه نو جشنواره فجر تنها به دلیل پشتوانه نام رسول صدر عاملی بوده به کنایه گفت: «وقتی فیلم در جشنواره دیده شود، پاسخ سوال خیلی از افراد داده می شود.»

نکات جذاب

قطعا ساخت درام های ورزشی می تواند به سینمای ایران جذابیت زیادی بدهد، زیرا برخلاف سینمای جهان در ایران فیلم های ورزشی خیلی موفق نبودند و «سونامی» شاید بتواند با موفقیتش سایر کارگردانان را به ساخت فیلم های ورزشی ترغیب کند. یکی از دیگر نکات جذاب این فیلم بازی بهرام رادان و مهرداد صدیقیان در نقش اعضای تیم ملی تکواندو ایران است و بسیاری منتظر هستند که بازی این دو بازیگر را روی شیاپ چانگ ببینند.

 

این فیلم سینمایی به چالش های رقابتی ورزشکاران می‌پردازد و فیلمنامه آن را میلاد صدرعاملی و علی اصغری به طور مشترک به نگارش درآورده اند.

«سونامی» محصول موسسه فرهنگی، هنری سبز میلاد فیلم است.

شانس جایزه

در حالی که بسیاری از خبرنگاران احتمال می دادند «سونامی» به عنوان یکی از فیلم اولی ها به بخش سودای سیمرغ راه یابد، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد تا فیلم میلاد صدرعاملی تنها در بخش «نگاه نو» به نمایش درآید. اما «سونامی» برای کسب جایزه از جشنواره سی و هفتم خیلی هم کم شانس نیست و جزو فیلم هایی به حساب می آید که احتمالا می تواند سیمرغ های بلورین بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را از بخش «نگاه نو» جشنواره فجر دریافت کند.

سایر عوامل فیلم عبارتند از: مشاور کارگردان: پرویز شهبازی، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر ، تدوین: بهرام دهقانی ، موسیقی: کریستف رضاعی، کارگردان: میلاد صدرعاملی ، نویسندگان: میلادصدرعاملی، علی اصغری، محمدرضا صدرعاملی ،تهیه کننده: علی سرتیپی.

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی دوربین بازی ایران پشت صحنه سینمای ایران مصاحبه سینمای جهان ساخت فیلم تیم ملی سونامی فیلم سینمایی بهرام رادان امیرمهدی ژوله مهرداد صدیقیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ملی ورزشی و بازی‌های بومی محلی جام بلند همتان در تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جشنواره ملی ورزشی و بازی های بومی محلی ویژه توانخواهان برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه CBR تحت پوشش بهزیستی شهرستان تکاب با همکاری اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

 در این جشنواره ۶۰ نفر از توانخواهان جسمی حرکتی،ذهنی،شنوایی و بینایی در چهار رشته ورزشی طناب کشی، دال پلان مهارتی، هفت سنگ مهارتی، چوب کشی ، تحت نظارت داوران تخصصی در هر رشته   به رقابت پرداختند.

درپایان از تیم های برنده و نفرات برتر مسابقات با اهدای جوایز و لوح سپاس تقدیر شد.

 منتخبین این جشنواره به مرحله استانی و کشوری راه پیدا خواهند کرد.

 

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • زنده‌یاد اصغر یوسفی‌نژاد با «عروسک» ابدی شد
  • برگزاری جشنواره ملی ورزشی و بازی‌های بومی محلی جام بلند همتان در تکاب
  • هنرمندی که یک کودک درون جسورداشت/«قصه‌های مجید» میراث پوراحمد است
  • داوران جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی