Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با سالروز شهادت فرمانده گردان حضرت معصومه(س)، یادواره سردار شهید احمد کریمی و 165 شهید گردان خط شکن حضرت معصومه(س) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی از اساتید حوزه علمیه طی سخنان به تبیین مقام شهید و شهادت و ولایتمداری شهدا پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین روایتگری ابوالفضل بستان افروز و علی مالکی نژاد از همرزمان سردار شهید حاج احمد کریمی و خطبه خوانی گروه سفیران کریمه از خادمان حرم حضرت معصومه(س) نیز از دیگر بخش های این یادواره بود.

در مراسم فوق کلیپ تولیدی موسسه فرهنگی هنری راویان فتح قم در مورد  سردار شهید کریمی پخش شد که مورد استقبال حاضران بخصوص پیشکسوتان گردان حضرت معصومه(س) لشکر 17 قرار گرفت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت در این مراسم گفت: داغی که بعد از شهادت شهید عزیز سپهبد سلیمانی فرمانده سپاه قدس دوباره دل مردم ایران را سوزاند شهادت سردار حجازی بود.

سرهنگ حسین اشرفی افزود: نقش‌آفرینی در تقویت حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت از درخشان‌ترین کارنامه این شهید بزرگوار است که موجب شد در سال‌های اخیر صهیونیست‌ها برنامه ترور وی را در دستور کار خود داشته باشند.

سرهنگ اشرفی افزود: از ویژگی‌های مهم این‌رسردار، مانند بقیه بزرگان سپاه، گمنامی ایشان بوده و دنبال گمنامی رفتند؛ ایشان از مصاحبه فراری بود تا جایی که همسایگان ایشان تا موقع شهادت نمی‌دانستند ایشان جانشین فرمانده قدس بوده اند.

او اظهار کرد: سردار حجازی دارای تفکر جهادی بود و در همه صحنه‌ها برای انقلاب تلاش کرد و زحمت کشید، وی سرداری شجاع بود و خستگی را خسته کرد. همان جملات که امیرمومنان در راستای عمار و یارانش فرمودند، مقام معظم رهبری با تاسف برای شهادت ایشان می‌فرماید که سرداران و امثال شهید محمد حجازی واقعا سرمایه‌های مهم ما هستند و باید با زندگی آنها آشنا بشویم.

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود