Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@02:48:46 GMT

ترکیب جام جهانی بعد از جام تختی مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۱۴۸۸

ترکیب جام جهانی بعد از جام تختی مشخص می‌شود

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید از مشخص شدن کشتی‌گیران امید اعزامی به جام جهانی روسیه بعد از جام تختی خبر داد.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضور تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد امید به جای تیم بزرگسالان در جام جهانی 2019 در روسیه، افزود: با توجه به این که حضور تیم ملی بزرگسالان در جام جهانی روسیه جزو برنامه فنی نبود، با صحبتی که با بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی داشتم درخواست کردم که تیم‌ ‌ملی امید با توجه به شرایطی که دارد به جای تیم ملی بزرگسالان در این جام شرکت کند که خوشبختانه مورد موافقت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه‌ داد: حضور تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد امید فرصت خوبی برای جوانان است تا بتوانند در این جام خود را نشان دهند.

سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد امید در پاسخ به این سوال که آیا از نفرات غیر تیم امید نیز در این مسابقات حضور خواهند داشت یا خیر؟ خاطرنشان کرد: طی جلسه‌ای که روز گذشته (شنبه) با غلامرضا محمدی و سایر دوستان داشتم، قرار بر این شد بعد از جام تختی در یکی، دو وزن از تیم بزرگسالان نیز در این جام کمک بگیریم. بنابراین با همفکری که با محمدی و سایر دوستان خواهیم داشت، سعی داریم تیم جوان و با انگیزه‌ای را راهی جام جهانی روسیه کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که نفرات اعزامی به جام جهانی روسیه چه زمانی مشخص خواهند شد، خاطرنشان کرد: بعد از برگزاری جام تختی و ارزیابی کشتی‌گیران در این جام نفرات اعزامی به روسیه نهایی خواهند شد. تلاش ما بر این است با توجه به فرصت خوبی که فدراسیون در اختیار جوانان قرار داده از این فرصت نهایت استفاده را ببریم و با ارزیابی تمام کشتی‌گیران رده سنی امید، کشتی‌گیران با انگیزه و خوبی را به روسیه اعزام کنیم بنابراین بعد از جام تختی نفرات اعزامی به روسیه نهایی خواهند شد.

رضایی در پایان و در پاسخ به این سوال که با توجه به گرفتن میزبانی از ایران و دادن آن به روسیه، آیا ضرورت داشت کشتی‌گیران امید در این مسابقات حضور داشته باشند؟ اظهار کرد: چه میزبان باشیم و چه نباشیم جام جهانی روسیه فرصت خوبی است که برای جوانان پیش آمده و ما نیز باید قدر این فرصت را بدانیم. قطعا حضور در این مسابقات نقطه عطفی برای آینده کشتی خواهد بود و ما باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عليرضا رضايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمای تیلور حل نشد؛ جادوگر حضور در المپیک پاریس را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات انتخابی کشتی آمریکا در دو روز گذشته در پنسیلوانیا برگزار شد که با شکست چندین مدعی همراه بود.

بی‌شک مهم‌ترین کشتی برگزارشده بامداد امروز (2 اردیبهشت)، مبارزه بین دیوید تیلور و آرون باروکس بود، جایی که تیلور نتوانست مقابل حریف جوانتر خود کاری از پیش ببرد و طی دو مبارزه تن به شکست داد تا حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد.

مسابقات انتخابی کشتی آمریکا، خیلی شفاف و بدون ماده و تبصره هر سال برگزار می‌شود و هر قهرمانی که دو مبارزه از سه کشتی را به سود خود تمام کند، صاحب دوبنده تیم ملی این کشور خواهد شد.

به این ترتیب دیوید تیلور قهرمان المپیک 2020 توکیلو و صاحب چندین نشان طلای جهانی که تاکنون پنج بار موفق به شکست حسن یزدانی شده و تنها یک بار در جهانی اسلو مغلوبش شده بود، حضور در بازی‌های المپیک را از دست داد تا معمای او برای رکورددار کشتی ایران همچنان حل‌نشده باقی بماند.

از این سو البته امسال حسن یزدانی هم با حریف مدعی و گردن‌کلفتی چون کامران قاسم‌پور مواجه است و پیش از آن نیز باید کتف جراحی شده‌اش اجازه شرکت در مسابقات را به او بدهد.

باید دید بعد از تیلور که جای خود را به آرون باروکس داد، آیا حسن یزدانی می‌تواند از سد رقبای داخلی عبور کرده و خودش را به المپیکی که تیلور در آن حضور ندارد و محاسبات قبلی می‌گوید او در غیاب این کشتی‌گیر هیچ مانعی پیش روی خود برای رسیدن به طلای جهانی نمی‌بیند؛ برساند؟!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • حمله اوکراین به قدیمی‌ترین کشتی جنگی روسیه که از جنگ جهانی اول و دوم جان به در برد
  • چرا دیوید تیلور باخت، اما نه به حسن یزدانی؟
  • در روز بازگشت حسن یزدانی چرا تیلور باخت؟
  • چرا دیوید تیلور باخت؟
  • پایان کشتی‌گیران افسانه‌ای آمریکا | ترکیب کامل برای المپیک پاریس مشخص شد
  • ترکیب نهایی کشتی آمریکا در المپیک مشخص شد
  • معمای تیلور حل نشد؛ جادوگر حضور در المپیک پاریس را از دست داد