Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۷ نفر از سرنشینان خودروهای گرفتار شده در برف توسط نیروهای امدادی هلال احمر اسکان داده شد. ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، بر اثر بارش برف و کولاک در محور اندیکا_ شهرکرد 10 خودروی عبوری گرفتار شدند که با تلاش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر اندیکا رهاسازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

27 نفر از سرنشینان خودروهای گرفتار شده در برف توسط نیروهای امدادی در پایگاه امداد و نجات اسکان داده شدند.

کولاک برف محورهای کوهستانی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیردبارش برف سنگین در جاده چالوس + عکس و فیلمبارش برف و کولاک در محورهای کوهستانی استان قزوین؛ راهداران آماده‌باش هستند

این عملیات توسط دو تیم امداد و نجات که متشکل از 6 نفر است انجام شد اما همچنان امدادگران در محور اندیکا و شهرکرد در حال امدادرسانی هستند.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب مسیر نیکشهر- چابهار

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۷۰ سرنشین سه دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در مسیر نیکشهر - چابهار توسط نیروهای امدادی نجات داده شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، روح‌الله سرگزی اظهار کرد: این اتوبوس‌ها شب گذشته در مسیر چابهار - نیکشهر در حال تردد بودند که به دلیل بسته شدن این مسیر ارتباطی ناشی از بارندگی شدید و طغیان رودخانه‌های محلی گرفتار سیلاب شدند که بلافاصله بعد از رهاسازی از سیلاب توسط نیروهای راهداری اسکان اضطراری یافتند.

وی ادامه داد: تاکنون خسارت جانی از سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان گزارش نشده است و همچنان نیروهای راهداری شبانه‌روزی در حال بازگشایی مسیرهای ارتباطی بسته شده هستند.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اخطاریه جوی، تمام ادارات، دستگاه‌ها و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در حالت آماده‌باش هستند و تمهیدات لازم را با تجربه سیل گذشته اتخاذ کرده‌اند.

وی از شهروندان خواست که جوانب احتیاط را رعایت کنند و از ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی، اسکان در مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سدها خودداری کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 745411

دیگر خبرها

  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ تخلیه آب از واحدهای مسکونی و اسکان اضطراری ۶۶۳ نفر
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ ۵۳۰۰ حادثه‌دیده امدادرسانی
  • اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • ایجاد ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی 
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب مسیر نیکشهر- چابهار