Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم سعودی یکی از فعالان بازداشت‌شده را بعد از این‌که به کُما رفته است، از زندان آزاد کرد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الخلیج آنلاین، حساب کاربری «معتقلی الرای» (بازداشت‌شدگان آزادی عقیده)، روز گذشته اعلام کرد: مقام‌ها در عربستان سعودی دکتر «احمد العماری» رئیس سابق دانشکده قرآن دانشگاه مدینه منوره را بعد از آن‌که دچار سکته مغزی شده است، از زندان آزاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این حساب کاربری نوشت: احمد العماری پس از آن‌که دچار سکته مغزی شد به بیمارستانی در «جده» منتقل شد. مقام‌ها به خانواده این فعال معارض اعلام کردند که او آزاد و از تمامی اتهامات تبرئه شده است و آن‌ها می‌توانند با وی ملاقات کنند.

طبق این گزارش، دلیل واقعی آزادی دکتر العامری وضعیت وخیم وی به دلیل سکته مغزی است و احتمال زنده ماندن وی بعید است.

هفته گذشته بود که این حساب کاربری اعلام کرده بود احمد العماری که از چند روز پیش در بازداشتگاه دچار خونریزی شدید مغزی شده بود به علت بی توجهی به سلامت او در سلول انفرادی، به کما رفت.

رژیم سعودی در آگوست ۲۰۱۸ دکتر العماری را به همراه یکی از فرزندانش پس از یورش به منزلشان در چارچوب «حمله شدید» علیه نزدیکان شیخ «سفر الحوالی» چند روز بعد از انتشار کتاب منسوب به او (الحوالی) بازداشت کرده بودند. این کتاب شامل توصیه‌هایی خطاب به خاندان حاکم عربستان و هیات علمای برجسته نزدیک به خاندان سلطنتی بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن مادر شهید زاهدیان در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حاجیه خانم عزت صادق پور مادر شهید والامقام احمد زاهدیان سروندانی بر اثر کهولت سن در ۹۷ سالگی امروز دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مادر شهید احمد زاهدیان سروندانی در جوار فرزندش به خاک سپرده شد. 

شهید والامقام احمد زاهدیان سروندانی ، متولد بخش سنگر رشت است در ۹ مهر سال ۶۳ با در اسارت گروه دمکرات به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • اهدای جایزه دکتر موسی‌خانی به ۳ نفر از برگزیدگان
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک؛ پیروزی احمد محمدنژاد جوان در مبارزه نخست
  • پرواز بالگرد اورژانس نیشابور برای نجات بیمار سکته مغزی
  • ارتباط میان سکته قلبی و ریزش مو کشف شد
  • ارتباط بین ریزش مو و سکته قلبی
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • آسمانی شدن مادر شهید زاهدیان در رشت
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • رونمایی از دو سند نویافته در خصوص تخریب بهشت بقیع