Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-29@05:57:44 GMT

فعالیت «شهرزاد» از سر گرفته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۲۷۵۱

شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی درباره وضعیت تماشاخانه «شهرزاد» و از سرگیری فعالیت این سالن خصوصی تئاتر که طی حدود ۴ هفته گذشته به دلیل بروز برخی مشکلات تعطیل بود گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شد و با همکاری قاضی پرونده، مشکلات تماشاخانه شهرزاد برطرف شد و شاهد فعالیت مجدد این تماشاخانه خصوصی تئاتر خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره زمان فعالیت مجدد این تماشاخانه خصوصی تئاتر، اظهار کرد: طی هفته جاری فعالیت تماشاخانه شهرزاد از سر گرفته می‌شود.

کرمی درباره این نکته که گفته می‌شد مجوز فعالیت تماشاخانه شهرزاد لغو شده است هم تأکید کرد: تماشاخانه شهرزاد لغو مجوز نشده و مشکلات پیش آمده برای آن برطرف شده است.

مدیرکل هنرهای نمایشی در پاسخ به اینکه آیا دیگر سالن‌های خصوصی تئاتر هم با مشکلاتی مشابه تماشاخانه شهرزاد مواجه شده‌اند، تصریح کرد: مشکلی برای تماشاخانه‌های خصوصی دیگر وجود ندارد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تئاتر مشکلات تئاتر پارس فعالیت شهرزاد سرگرفته پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم مهمانی خصوصی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 3 فیلم مهمانی خصوصی به کارگردانی حسن هدایت و نویسندگی حسن قلی‌زاده، محمد بزرگ‌نیا، حسن هدایت و بهنام دیانی محصول سال 1365 است. پس از کودتای 28 مرداد 1332 سه محکوم سیاسی عضو حزب توده ایران و یک محکوم عادی، هنگام انتقال به زندان می‌گریزند و به خانه یکی از اعضای وزارت امور خارجه، که یک میهمانی در آن برگزار شده، هجوم می‌برند و همه را به گروگان می‌گیرند. قرار می‌شود میهمانان به حکم قرعه دو تن را از میان خود انتخاب کنند تا محکومان فراری به پشتوانه آن دو از کشور خارج شوند... . هادی اسلامی، محمد برسوزیان، علی ترابی، اصغر زمانی، منوچهر حامدی، سعید عباسی، خسرو دستگیر، التفات قربانی، توران مهرزاد، میترا قمصری، سهیلا ریاحی، کیومرث ملک‌مطیعی و پرویز پورحسینی در این فیلم مقابل دوربین مرتضی رستگار بازی کردند. موسیقی متن از آثاری از پیتر چایکوفسکی و فرانتس شوبرت است و حسن هدایت این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کلاکت ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • سال بد برای صنعت؛ چطور شرکت‌های ایرانی از بازار عراق حذف شدند؟
  • روز جهانی تئاتر به نام غزه
  • خصوصی سازی فرهنگ، بخش قابل توجهی از استعدادها را نابود کرد
  • سکانس‌هایی از فیلم مهمانی خصوصی
  • «شاماران» از بهبهان به تماشاخانه سنگلج می‌آید
  • «آن‌ها دروغ می‌گویند» در پردیس تئاتر شهرزاد
  • شبکه ارتباطی سراسر کشور به صورت پایدار مشغول به فعالیت است
  • کشف یک خانه «عصر آهن»
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن به دنبال رکود اقتصادی در ایران است