Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@23:42:59 GMT

مردم دیگر به کلیسای کاتولیک اعتماد ندارند

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۳۳۲۸

مردم دیگر به کلیسای کاتولیک اعتماد ندارند

در سال ۲۰۱۷ حدود ۴۹ درصد از کاتولیک‌های آمریکایی گفتند به صداقت و اخلاق درست کشیش‌ها اعتماد دارند که این رقم در سال ۲۰۱۸ به ۳۱ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان  ، بر اساس نظرسنجی جدید موسسه گالوپ، ایمان کاتولیک‌های آمریکایی نسبت به کلیسا و کشیش ها به شدت کاهش پیدا کرده است، این در حالی است که کلیسا در تلاش است تا اعتبار از دست رفته خود به دلیل رسوایی های جنسی کشیش ها را دوباره کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در سال 2017 حدود 49 درصد از کاتولیک‌های آمریکایی گفتند به صداقت و اخلاق درست کشیش‌ها  اعتماد دارند که این رقم در سال 2018 به 31 درصد کاهش یافت.

 

در سال 2018 خود کلیسای واتیکان آماری از تجاوز جنسی کشیش های این کلیسا منتشر کرد که در طول 70 سال گذشته بی سابقه بوده است. دادگاهی ایالتی در پنسیلوانیای آمریکا حدود 300 کشیش را به جرم فساد اخلاقی متهم کرده بود.

 

کلیسای کاتولیک پیش از این در سال 2002 پروتکلی برای گزارش دهی فساد اخلاقی کشیش ها راه اندازی کرده بود که تا کنون کمتر کارکرد مثبت داشته است.

 

منبع: سی ان ان

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان خبرگزاری شبستان بیرجند شیراز روز پرستار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضرت زینب س فرمانده کل ارتش مراسم ترحیم والده کلیسای کاتولیک پاپ فرانسیس پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از طرح «کالابرگ الکترونیکی» حدود ۹۵ درصد است

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: درباره تداوم طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی باید بگویم که نیاز به تصمیم مجدد است و تاکنون تصمیم جدیدی گرفته نشده است.

وی افزود: استقبال خوبی از کالابرگ الکترونیکی به خصوص از سوی دهک‌های پایین صورت گرفته که بالای ۹۰ درصد است. در مرحله سوم این طرح نیز پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۹۵ درصد استفاده شود.

مرتضوی در ادامه اذعان کرد: موانع و مشکلات این طرح رفع شده و مردم استقبال مناسبی داشتند و کسبه هم تلاش کردند در کمترین زمان، نیازهای عمومی را پاسخ دهند.

در حال تکمیل

کد خبر 6080318

دیگر خبرها

  • حقوق کارکنان دولت در سال جاری چند درصد زیاد شد ؟
  • کتاب های عجیب و غول پیکر یک کشیش! (+عکس)
  • مردم برای تجویز دارو به عطاری‌ها اعتماد نکنند
  • استقبال از طرح «کالابرگ الکترونیکی» حدود ۹۵ درصد است
  • رئیس سازمان بورس: اعتماد مردم به بورس به دلیل برخی تصمیمات مخدوش شده است
  • هوش مصنوعی چقدر در پزشکی قابل اعتماد است؟
  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود
  • اعتماد: بعد از انقلاب، یک میلیون هکتار از جنگل‌های کشور نابود شده است
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • اعتماد : بعد از انقلاب، یک میلیون هکتار از جنگل های کشور نابود شده است