Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های گرجستان و مصر در سی و نهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی شرکت می کنند.

به گزارش ایسنا، حضور تیم های گرجستان و مصر در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی نیز قطعی شد. پیش از این حضور تیم های چین، قزاقستان، کرواسی، صربستان، ارمنستان و فلسطین برای حضور در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی قطعی شده بود و به احتمال فراوان چند کشور مطرح کشتی جهان نیز تا روزهای آینده حضور خود را برای شرکت در این رقابت ها قطعی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی روزهای ۴ و ۵ بهمن ماه به میزبانی شهر اندیمشک استان خوزستان برگزار می شود.

خبر دیگر اینکه اعضای تیم کشتی فرنگی چین از روز چهارشنبه هفته جاری برای حضور در رقابت های بین المللی جام تختی اردوی مشترکی را با کشتی گیران ایرانی در محل خانه کشتی عبداله موحد تهران برگزار می کنند.

تیم کشتی فرنگی چین برای حضور در جام تختی و اردوی مشترک با فرنگی کاران ایرانی با ۱۵ کشتی گیر و مربی به ایران می آید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی جام تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۳۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرنگی کاران ایران تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای تیم ملی کشتی کشورمان که قرار بود پس از حضور در رقابت های کشتی قهرمانی آسیا به کشور بازگردند، به دلیل سیل و آب گرفتگی فرودگاه دوبی و لغو شدن پروازها به مدت ۴ روز در قرقیزستان ماندگار شدند.
بر این اساس فدراسیون کشتی، با انجام تمهیدات لازم برنامه های تفریحی و ورزشی را برای این تیم درنظر گرفته است و امروز نیز کشتی گیران در یک برنامه تفریحی،‌ ورزشی به کوهنوردی در ارتفاعات بیشکک رفتند.

کد خبر 6081829

دیگر خبرها

  • مختاری حضور در جام تختی را هم از دست داد
  • فرنگی کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • فرنگی‌کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • فرنگی کاران ایران تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا