Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@19:22:41 GMT

چرا روح الله باقری با استقلال به ترکیه نرفت؟

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۳۸۹۸

چرا روح الله باقری با استقلال به ترکیه نرفت؟

مهاجم استقلالی ها با این تیم به ترکیه سفر نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، روح الله باقری مهاجم تیم فوتبال استقلال که نیم فصل اول حضور خود در استقلال را پشت سر گذاشته، با استقلالی ها به ترکیه نرفت.


باقری به دلیل مصدومیت در تهران حضور دارد و زیر نظر کادر پزشکی استقلال تمرینات آماده سازی خود را انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم آبی ها این روزها در کلینیک استقلال مشغول فیزیوتراپی است و خود را برای شروع نیم فصل دوم آماده می کند.


در صورتیکه مصدومیت این بازیکن به زودی برطرف شود، باقری به اردوی آبی ها در ترکیه اضافه خواهد شد و با این تیم در آنتالیا تمرینات گروهی را سپری خواهد کرد.

استقلال تهران روح الله باقری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران روح الله باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس

بازگشت کوین یامگا به تمرینات استقلال، خبر خوبی برای هواداران آبی محسوب می شود.

طرفداری | انتشار ویدیویی از تمرینات استقلال، خبرهای خوشی برای هواداران این تیم به همراه داشت.

حضور مهدی پاشازاده کنار شاگردان جواد نکونام، شور و انگیزه مضاعفی به تمرینات تزریق کرد. اما بدون شک، مهم‌ترین اتفاق این ویدیو، رونمایی از کوین یامگا، ستاره فرانسوی استقلال بود.

کوین یامگا که در زمستان سال گذشته، بر اثر برخورد با استوک امید حامدی فر، از ناحیه چشم دچار مصدومیت شدیدی شد، روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. او پس از انجام چندین عمل جراحی و تحمل دوران نقاهت طولانی، حالا با امیدی دوباره، به جمع هم‌تیمی‌هایش بازگشته است.

کوین یامگا که هنوز به طور کامل بینایی خود را بازیابی نکرده، با بستن چشم بند روی صورتش، در تمرینات گروهی استقلال حاضر شد. او با حرکاتی نرم و احتیاط‌آمیز، زیر نظر کادر فنی به تمرینات اختصاصی می‌پردازد و برای بازگشت به میادین تلاش می‌کند.

اعضای کادرفنی استقلال با قاطعیت اعلام کرده‌اند یامگا در ماه‌های آینده می‌تواند با برطرف شدن مشکل چشمش، به طور کامل به تمرینات بازگردد. آنها ابراز امیدواری می‌کنند این ستاره فرانسوی از هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و چهارم، بار دیگر در ترکیب تیم حاضر شده و برای آبی‌پوشان به میدان برود.

کوین یامگا با چشم بند

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟