Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@03:28:03 GMT

سرمربی تراکتورسازی: چالش بزرگی پیش رو دارم

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۴۰۰۶

سرمربی تراکتورسازی: چالش بزرگی پیش رو دارم

تبریز-ایرنا- سرمربی جدید و بلژیکی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با حضور در این تیم بزرگ ایرانی، چالش بزرگی را پیش رو خواهم داشت.

جرج لیکنز یکشنبه شب در بدو ورود به تبریز، اظهار داشت: از اینکه به این شهر تاریخی آمده ام خوشحالم و این خرسندی زمانی بیشتر می شود که در میان هواداران پرشمار تیم بزرگ و مطرح تراکتورسازی باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به مذاکرات فشرده و مفصل خود با سران باشگاه تراکتورسازی برای عقد قرارداد همکاری، افزود: من از هفته قبل با مالک باشگاه مذاکرات خود را شروع کرد که خوشبختانه این مذاکرات نتیجه بخش بود و توانستم به تفاهم خوبی برای همکاری دست یابیم.
لیکنز، شناخت خود از فوتبال ایران را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: هم اکنون تعدادی از بازیکنان ایرانی در لیگ بلژیک بازی می کنند و این فرصت مناسبی برای من ایجاد کرده تا از نوع فوتبال ایران شناخت خوبی پیدا کنم.
وی، هدف اصلی خود از حضور در تیم تراکتورسازی را رسیدن به موفقیت های درخشان و مهم عنوان کرد و گفت: همه با هم و در کنار هم خواهیم بود تا کارهای بزرگی را به سرانجام برسانیم.
سرمربی جدید تراکتورسازی از زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی، به دلیل رفتارهای حرفه ای و مناسب با خود قدردانی کرد و افزود: او مرد بزرگی است.
به گزارش ایرنا، جرج لیکنز سرمربی سابق تیم ملی بلژیک عصر یکشنبه پس از توافق با مدیران باشگاه تراکتورسازی هدایت این تیم را بر عهده گرفت و سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز شد.
این مربی 69 ساله تاکنون 7 بار به عنوان مربی سال بلژیک برگزیده شده، در 2 مقطع سرمربی تیم ملی بلژیک بوده و به عنوان معمار نسل طلایی فوتبال بلژیک شناخته می‌شود و سوابق پرباری را در کارنامه فنی خود دارد.
تیم پرطرفدار تراکتورسازی تبریز، نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را با 26 امتیاز و رده چهارمی به پایان برد.
3038/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال تراكتورسازي سرمربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۴۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟

پس از جدایی پاکو خمس از تیم تراکتور، گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب جانشین این مربی در تبریز همچنان ادامه دارد و مدیران تراکتور نیز مذاکرات خود برای انتخاب سرمربی جدید را آغاز کرده‌اند.

در حالی که ابتدا از یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به‌عنوان گزینه‌های اصلی مدیران تبریزی برای حضور روی نیمکت تراکتور نام برده می‌شد، حالا امیدها برای عملی شدن این اتفاق جذاب کمرنگ شده است و مربیان دیگری نیز به جمع گزینه‌های احتمالی اضافه شده‌اند.

در همین راستا از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد دراگان اسکوچیچ سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران اکنون گزینه‌ اصلی باشگاه تبریزی است و در کنار او سعید دقیقی نیز دیگر گزینه این تیم محسوب می‌شود.

تراکتور فعلاً تمرینات خود را زیر نظر محمد نصرتی پیگیری می‌کند و روز جمعه در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور هم خارجی است
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • علی آرزومندی: مهرام چالش سختی در نیمه نهایی لیگ بسکتبال دارد