Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهمین دور از تظاهرات جلیقه زرد‌ها در فرانسه برگزار شده و پلیس این کشور همچنان به خشونت خود در برخورد با معترضان ادامه داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روز شنبه نهمین دور از تظاهرات جلیقه زرد‌ها در فرانسه برگزار شد و پلیس این کشور همچنان به خشونت خود در برخورد با معترضان ادامه داد.

ویدئوی زیر لحظاتی را نشان می‌دهد که یک زن فرانسوی هدف ضرب و شتم شدید پلیس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این ویدئو نشان می‌دهد که چند افسر پلیس یک زن معترض را دستگیر کرده و در یک ایستگاه اتوبوس به شدت مشغول کتک زدن وی هستند.

این زن که به نظر مسن می‌رسد چندین بار فریاد می‌زند و خواهان توقف این اقدام پلیس است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جلیقه زردها ضرب و شتم شدید پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۴۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام ایران یک عملیات تاکتیکی هوشمندانه بود

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ مجری برنامه نظر لری جانسون تحلیل گر سابق سیا درباره ادعای آمریکا، اسرائیل، انگلیس و اردن توانستند ۹۹ درصد از هر آنچه را که ایرانی‌ها به سوی پرتاب کرده بودند رهگیری کنند. هیچ کدام آنها (به هدف) برخورد نکرد و چیزی از بین نرفت و ایرانی‌ها تحقیر شدند؛ پرسید که وی در پاسخ گفت خیر. وی افزود این مانند این است که اسرائیل مخبران اوکراینی را استخدام کرده است تا آنها همان روایتی را بیان کنند که در اوکراین بیان می‌شود. آنها می‌گویند ما همه این موشک‌های روسی را سرنگون کردیم و ساختمان‌هایی را که در پشت سرمان در حال سوختن هستند را نادیده می‌گیرند. این اتفاق نیفتاده است. موضوعی که مهم است شامل این موضوع می‌شود که یک طوفان روی داده است. خبرنگاران در آنجا بودند و آنها میزان خسارت‌ها وارده را نشان دادند. اگر یک گردباد روی دهد شما می‌توانید خانه‌های از هم پاشیده را مشاهده کنید و آنها خسارت‌های وارده را به شما نشان می‌دهند. اسرائیل آن را نشان نمی‌دهد، زیرا ساده‌ترین راه برای متقاعد کردن افراد برای این که بگویید هیچ اتفاقی نیفتاده است این است که آنها بگویند آنها این پایگاه هوایی را هدف قرار دادند. بیایید نگاهی به این هیچی که آنها می‌گویند بیندازیم. اما آنها این کار را نمی‌کنند. برای همین، این موضوع نشان می‌دهد که خسارت‌های قابل توجهی وارد شده است. تصاویر ویدئویی از موشک‌های مافوق صوت یا بالستیک وجود دارد که به پایگاه هوایی برخورد کردند. این اقدام از فاصله زیاد انجام شده است. این تنها در ارتباط با یک موشک نیست بلکه دست کم سه یا چهار فروند موشک اصابت کرد و آنها یکی پس از دیگری فرود آمدند. شما می‌توانید ببینید که یکی ازآن‌ها فرود می‌آید و سپس شما می‌بینید که یک موشک دفاع هوایی به سوی آن می‌آید، اما آن موشک فرار کرده و به زمین برخورد می‌کند.
جانسون افزودایران توانست یک اقدام قابل توجه از خودش نشان دهد و همانطور که آلیسر کِرک در ابتدای برنامه شما توضیح داد این یک حمله هماهنگ بود. این همانند یک بازی شطرنج بود. پهپاد‌ها روانه شدند و آنها قرار بود قربانی شوند تا دفاع هوایی اسرائیل سرگرم شود و سپس ایران موشک‌های کروز خود را به صورت رگباری پرتاب کرد و این موشک‌های بالستیک در آن مقطع بر دفاع هوایی اسرائیل و آمریکا و انگلیس و دیگرانی که به این روند پیوسته بودند، چیره شدند. این به واقع یک عملیات تاکتیکی هوشمندانه از سوی ایران بود و در عین حال یک اقدام نمادین بود، زیرا آنها برای نخستین بار در ۷۵ سال نشان دادند که یک کشور در خارج از اسرائیل توانست موشک‌هایی را به سوی اسرائیل پرتاب کند و این موشک ها به اهداف برخورد کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مجری در ادامه پرسید آیا عادلانه است که این دو حمله را این گونه ترسیم کرد که اسرائیل حمله کرد و یک موضع دیپلماتیک را هدف قرار داد که بر اساس همه قوانین بین المللی تحت مصونیت قرار دارد. اما ایرانی‌های مواضع نظامی و اطلاعاتی را هدف قرار دادند و سبب کشته شدن کسی نشدند؟
لری جانسون گفت بله. من پیامی را مشاهده کردم که در آن آمده بود که یک دختر جوان زخمی شده است.
مجری از وی پرسید حمله ایرانی‌ها حمله جراحی بود و تنها دارایی‌های نظامی و اطلاعاتی را هدف قرار داد.
جانسون افزود من با شما موافقم، اما تنها می‌خواهم به نقطه زنی اشاره کنم. اسرائیل تلاش می‌کند گزارش کند که یک دختر جوان زخمی شد در حالی که خودشان ۱۳ یا ۱۵ هزار کودک را در غزه کشته اند. شما به درستی به این موضوع اشاره کردید کاری که ایران می‌خواست انجام دهد این بود که سبب ایجاد تلفات جمعی نشود. ایران در حال نشان دادن این موضوع بود که ما قرار نیست غیرنظامیان را تا جای ممکن هدف قرار دهیم، و این بر خلاف تصویری است از سوی کشورهای غربی از ایران مخابره می شود. آنها با قاطعیت این موضوع را رد کردند. اما آنها در حال ارسال این پیام واضح بودند که این همان کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم. ما همه قدرت خود را به شما نشان نمی‌دهیم، اما ما می‌توانیم شما را هدف قرار دهیم و اگر شما به تشدید هر چه بیشتر تنش‌ها ادامه دهید ما شدیدتر شما را هدف قرار خواهیم داد. اگر شما در آینده به ما حمله کنید ما به شما در اسرائیل حمله می‌کنیم. این همان پیام بود.

دیگر خبرها

  • دستگیری 9 کارمند گوگل به دلیل اعتراض به قرارداد با رژیم اسرائیل + عکس
  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی
  • فشار شدید روی آنچلوتی: ممکن است بمیرم!
  • دیسرتاسیون چیست؟
  • مراغه میزبان نهمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران
  • دیدنی های امروز؛ از سیل دوبی تا آتشفشان ایسلند
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان
  • اقدام ایران یک عملیات تاکتیکی هوشمندانه بود
  • سخنگوی کرملین: پیشنهادی برای آتش بس در زمان المپیک دریافت نکرده ایم
  • طنین فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر ایالات‌متحده/ حامیان فلسطین پرچم آن را به آتش کشیدند