Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@11:51:31 GMT

این هفته انگلیسی ها بیشتر می میرند !

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۴۱۷۲

این هفته انگلیسی ها بیشتر می میرند !

به گفته مرکز آمار، بیشترین تعداد مرگ و میر در انگلیس مربوط به هفته دوم ژانویه هر سال است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  ،  وقتی روزنامه گاردین در تیتر خود می نویسد: این هفته انگلیسی‌های بیشتری می‌میرند! نشان از خرافاتی بودن مردم این کشور دارد.

 

به گفته مرکز آمار، بیشترین تعداد مرگ و میر در انگلیس مربوط به هفته دوم ژانویه هر سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا در مقایسه با بقیه هفته‌های سال این هفته بیشتر می میرند!

 

پاتریک کالینسون در مقاله‌ای در روزنامه گاردین به طور رسمی راهنمایی کرده است که چکار کنیم تا هزینه دفن و کفن را در این هفته به حداقل برسانیم.

 

منبع: گاردین


پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند روز پرستار اصفهان سفر رئیس جمهور به گلستان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضرت زینب س نماز جمعه ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی انگلیسی گاردین انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است / احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟

بررسی الگو‌های هواشناسی از سوی کارشناسان از اردیبهشت ماه پربارش در سراسر کشور حکایت دارد. طبق پیش بینی کارشناسان، بارش‌های بهاری در اردیبهشت ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افزایش همراه است. به این ترتیب و با تحقق پیش بینی‌ها انتظار می‌رود سد‌های کشور تا حد مطلوبی آبگیری شوند که در نتیجه، تابستان امسال، تنش آبی کمتری در انتطار شهر‌ها خواهد بود.

کارشناس مستقل هواشناسی در گفتگو با ما از آغاز بارندگی‌های نسبتا شدید در بیشتر مناطق کشور خبر داد و گفت:با توجه به ورود سامانه‌های بارشی به مناطق وسیعی از کشور، بیشتر مناطق ایران بارش‌های خوبی دشت می‌کنند. او ضمن هشدار درباره احتمال وقوع سیلاب ناشی از بارش‌های نقطه‌ای و همرفتی از کشاورزان و باغداران خواست با توجه به فصل گل‌دهی محصولات باغی و با درنظر گرفتن پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارش‌های نقطه‌ای و رگباری و همچنین احتمال کاهش دما، تمهیدات لازم را برای مراقبت از محصولاتشان به کار بگیرند. جاویدی همچنین به عشایر توصیه کرد که برای مراقبت از خود و دام‌هایشان، این هفته کوچ خود را متوقف کرده و از توقف درحاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند.

علیرضا جاویدی اعلام کرد: وارد یک دوره بارشی شده ایم و انتظار داریم تا ۲۳ اردیبهشت ماه آسمان بسیاری از مناطق کشور با بارش همراه شود. براین اساس، بعید است نقطه‌ای از ایران باشد که در هفته آینده دست کم یک بار بارش دشت نکند. بارندگی‌های همرفتی و نقطه‌ای مخاطراتی هم به دنبال دارد و وزش باد شدید، سیلاب به صورت نقطه‌ای در برخی مناطق کشور دور از انتظار نیست.

باغداران و کشاورزان گوش به زنگ باشند

جاویدی این را هم گفت که کشاورزان و به ویژه باغداران باید در این روز‌ها هشدار‌های هواشناسی را دنبال کنند تا کاهش دمای هوا وبارش باران کمترین آسیب را به محصولاتشان وارد کند.

کارشناس مستقل هواشناسی، تمرکز بارش‌ها را در سرتاسر زاگرس، البرز و همینطور فلات مرکزی عنوان کرد و گفت: کرمان، شمال فارس، یزد، اصفهان، شمال تهران، شمال کشور مخصوصا گلستان و خراسان شمالی مناطقی هستند که بارش‌های خوبی را در هفته جاری و هفته آینده دشت می‌کنند.

او درباره احتمال آبگرفتگی معابر و وقوع سیلاب در این مناطق هم هشدار داد و درعین حال گفت: پیش‌بینی‌های هواشناسی مخصوصا در بارش‌های بهاری از قطعیت برخوردار نیست، اما در مناطقی که بالاتر عنوان شد احتمال سیلاب وجود دارد.

احتمال سیلاب در این مناطق بیشتر است

جاویدی از ورود امواج بارشی در هفته آینده خبرداد و گفت: اواخر هفته آینده هم بارش داریم. براین اساس، پیش بینی می‌شود موج سودانی وارد کشور شود و احتمالا شهر‌های کرمان، یزد، گرگان، آق قلا، رودبار جنوب و حتی رفسنجان شاهد بارش‌های نقطه‌ای باشند که در این شرایط احتمال سیلاب در این نواحی وجود دارد.

کارشناس هواشناسی کمترین بارندگی را ۲ تا ۵ میلیمتر در جنوب خوزستان، نوار مرزی بوشهر و فارس و به طور کلی نوار مرزی جنوب کشور عنوان کرد و گفت: در این مناطق پیش بینی می‌شود میزان بارش‌ها در مقایسه با دیگر مناطق کشور کمتر باشد. ضمن اینکه حداکثر بارش در روز‌های پیش رو تا ۸۰ میلیمتر در شهر‌های ساری، گرگان، آق قلا، نکا و اشکنان استان فارس پیش بینی می‌شود. البته باید توجه داشت که پیش بینی بارش در فصل بهار می‌تواند متغیر باشد.

جاویدی به تحقق پیش بینی هواشناسی اشاره کرد و گفت: در صورتی که بارش‌هامحقق شود، انتظار می‌رود بیشتر سد‌های کشور آبگیری شوند و در نتیجه، تابستان امسال تنش آبی کمتری درانتظارشهر‌ها خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

tags # اخبار هواشناسی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شهر ارواح، کریات شمونا
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است / احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟
  • گاردین: ایران اسطوره قلعه تسخیرناپذیر اسرائیل را در هم شکست
  • گاردین: ایران اسطوره قلعه تسخیرناپذیر اسرائیل را در هم شکست | احمقانه است اگر فرض کنیم این پایان کار است
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • گزارش گاردین درباره اتهام‌زنی مغرضانه تل‌آویو علیه آنروا
  • فیلم| اگر جنگ فراگیر شود پدافند اسرائیل از کار می‌افتد